מהו טיפול בחמצן?
כפי שאמרנו לטיפול הזה קוראים בין היתר גם טיפול ReOxy בשל האופן בו הוא מתבצע. במהלך הטיפול נכנס המטופל אל תוך תא מיוחד דמוי צוללת שעמיד בלחץ גבוה. במהלך הטיפול המטופל מקבל חמצן נקי בלחץ גבוה עד פי שניים בהשוואה ללחץ האוויר באטמוספרה. מטרת הטיפול הינה לאפשר לריאות לקבל חמצן איכותי בלחץ גבוה שבזכותו ניתן להתמודד עם בעיות בריאותיות שונות. התהליך שנשמע פשוט מביא איתו שיפור במצבים בריאותיים רבים, כאלה שעד לא מזמן היו ללא מענה הולם. יכול להיות שכל מה שאתם צריכים כדי להתמודד עם הבעיה הבריאותית שמעסיקה אתכם זה לבחור בשיטת הטיפול הזו. שיטת טיפול מהפכנית שיכולה לשנות את חייכם מקצה לקצה, ולאפשר חיים אידיאליים.
אילו בעיות בריאותיות עשויות להיפתר?
כמובן שהתועלת העיקרית של טיפול בחמצן באה לידיי ביטוי בבעיות נשימה הקשורות לריאות. הריאות שמקבלות חמצן נקי מצליחות להתמודד עם בעיות שהטרידו מאוד את נשימתכם. אך לא רק בעיות הנוגעות לנשימה נפתרות בזכות שיטת הטיפול הזו. הטיפול הזה הוכיח את עצמו כאפקטיבי להתמודדות עם פצעים שונים, בעיקר כאלה שלא היה ניתן לפתור באמצעים אחרים. ישנם מחקרים שמראים כי טיפול ReOxy מאפשר להוריד את הבצקות הנוצרות בגוף מסיבות שונות. ישנה עוד רשימה ארוכה של בעיות בריאותיות שאותן ניתן לפתור בזכות הבחירה בשיטת הטיפול הזו.

1 צפייה בגלריה
טיפול בחמצן
טיפול בחמצן
טיפול בחמצן
(צילום: Freepik )

האם טיפול חמצן הינו טיפול מסוכן?
יכול להיות שישמע בהתחלה כי טיפול בחמצן עשוי להיות מסוכן למטופלים השונים. ראשית חשוב לציין כי הטיפול נעשה במקום ייעודי המתמחה בביצוע טיפולים מהסוג הזה. כך שאם תבחרו את המקום הנכון לעבור בו את הטיפול, לא אמורות להתעורר בעיות. מעבר לכך, מדובר על טיפול רפואי שקיים תקופה לא קצרה, הצלחותיו רבות למדי. כמות תופעות הלוואי או הבעיות שנגמרו בעקבות הטיפול הזה הינן מועטות. מהסיבות הללו אפשר להגיד בפה מלא כי הטיפול הספציפי הזה הינו טיפול יחסית בטוח. לא אמורות להיות בעיות או עניינים שיטרידו אתכם בזמן או בסיום טיפולי חמצן.
כמה זמן נמשך הטיפול בחמצן?
טיפולי חמצן אינם נמשכים זמן רב, כמובן שמשך הטיפול נקבע בהתאם לבעיה איתה מתמודדים. הרופא שאחראי על ביצוע הטיפול הוא זה שאחראי לקבוע מתי הוא יתחיל ומתי הוא נגמר. בממוצע טיפול בחמצן נפרס על פני שעתיים בהם תקבלו חמצן נקי ישירות לריאות בלחץ גבוה. בהזדמנות הזו חשוב להגיד כי הטיפול אינו כואב, כך שגם את העניין הזה חשוב להוריד מהפרק. בשונה מטיפולים אחרים שמביאים איתם אי נוחות, כאן אינכם מתמודדים עם הפרמטר הזה. מה שכן צריך לדעת זה שעשויים להיות לחצים באוזניים במהלך הטיפול, אך אין זה עניין חריג.
היכן ניתן לעשות טיפולי חמצן?
כיום מרכזים רפואיים רבים מציעים טיפולי חמצן, רק נותר לכם לבחור את המרכז הרפואי האידיאלי. תזכרו כי מדובר על טיפול שאמור להיות משנה חיים, כזה שישפר את איכות חייהם בכמה דרגות. אנו מציעים לכם לחפש אחר המרכז הרפואי המנוסה ביותר, המקום שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. הרי אין דבר יותר משמח מאשר לדעת כי את הטיפול בחמצן ביצעתם במרפאה מנוסה עם רופא מקצועי. תקראו חוות דעת של מטופלים אחרים שביצעו טיפול דומה לטיפול הספציפי הזה. בזכות חוות הדעת ויחד עם האינטואיציה שלכם תוכלו למצוא את המקום הנכון לבצע טיפול טיפולי חמצן

מוגש מטעם: מרכז רפואי ויו