השוואת קופות גמל או השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 הכרחית עבור כל גמלאי וכל מי שמעוניין לפתוח קופת גמל להשקעה בכל גיל ורוצה לדעת מה תנאי ההפקדה והמשיכה מהקופה, מה עלויות דמי הניהול וכדומה. השוואה בין קופות גמל להשקעה תיתן לכם את המחירים נכון להיום ואם תרצו לקבל הצעות אטרקטיביות יותר עבור קופות גמל להשקעה, השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונחזור אליכם עם הצעות משתלמות עבור קופות גמל להשקעה ומגוון מכשירי חיסכון והשקעה נוספים כמו קרן השתלמות וכן הצעות של חברות ביטוח לעשיית פוליסות ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח רכב וכדומה.
מה זה קופת גמל להשקעה - השוואה בין קופות גמל להשקעה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל פורטל הביטוחים הגדול בישראל מספק לכם השוואה בין קופות גמל להשקעה אך ראשית כל, בואו נבין מה היא בכלל קופת גמל להשקעה ומה ההבדל בינה לבין אפיקי השקעה אחרים כמו קרן פנסיה, קרן השתלמות, ביטוח מנהלים וכו'. קופת גמל להשקעה היא מכשיר חיסכון עצמאי במתכונת רשות המאפשר לכל אחד לחסוך ולהפקיד כספים בקופה בתנאים מסוימים מעבר להפרשות החובה לקרן הפנסיה. בשונה מקרן הפנסיה, הכסף נזיל למשיכה מקופת הגמל להשקעה בכל רגע ללא תשלום מס או קנס על המשיכה פרט למס רווח הון שיש לשלם על כספים שנמשכו מהקופה במידה והם נוצרו כתוצאה מהישגי השקעות הקופה. זהו יתרון גדול של קופת גמל להשקעה: הקופה מנוהלת על ידי חברת ההשקעות האחראית על הקופה ויכולה להשיג לכסף שלכם תשואה חודשית ושנתית. השוואה בין קופות גמל להשקעה תיתן לכם את כל המידע לגביי הישגי קופות הגמל להשקעה השונות ובשקלול דמי הניהול שמנהלי הקופה גובים על ניהולה, תוכלו לדעת איזו קופת גמל להשקעה היא המוצלחת ביותר וכדאי להצטרף אליה.
1 צפייה בגלריה
2BIT
2BIT
2BIT
(צילום: FREEPIK)
התנאים של קופת גמל להשקעה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל לפני שתעשו השוואה בין קופות גמל להשקעה בעזרת מידע שיש באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל הנה כמה הגבלות שאתם צריכים להכיר שיש על קופת גמל להשקעה:
  • לא ניתן להפקיד יותר מכ-70,000 שקלים בשנה קלנדרית לקופת גמל להשקעה.
  • ניתן למשוך את הכספים בכל רגע.
  • מי שרוצה למשוך את כספי הקופה אחרי גיל 60 באמצעות קצבה חודשית במקום משיכת הכסף בבת אחת יוכל ליהנות מפטור מס על רווחי ההון אשר נצברו בקופה ובנוסף גם הקצבה עצמה תהיה פטורה ממס! זהו יתרון גדול וחשוב לדעת שקצבת פנסיה כן חייבת במס ולכן פתיחת קופת גמל להשקעה היא צעד פיננסי חכם שאם יש באפשרותכם לעשות כדאי שתעשו זאת.
  • לעומת זאת הפקדות לקופת גמל להשקעה לא מקנות הטבת מס בניגוד להפרשות המבוצעות אל קרן הפנסיה.
  • תמהיל התיק בקופת גמל להשקעה לא מחייב אתכם לשים 30% מהתיק באגרות חוב ולכן אפשר להשיג עבורו תשואה גבוהה יותר בהשקעות מסוכנות יותר יחסית בשוק ההון במניות.
  • יש אפשרות לקבל הלוואה על חשבון קופת הגמל להשקעה בגובה של עד 80% מסך כל הכסף בקופה.
  • יש אפשרות לעבור בין קופות גמל להשקעה של חברות שונות ללא כל קושי אך יחד עם זאת יש כמה הגבלות על כך כמו: אם מוטל שעבוד או עיקול על הקופה לא ניתן לעבור, אם קיים חוב בקופה בגלל הלוואה שטרם נפרעה, לא ניתן להעביר את הקופה עד סגירת החוב, ובנוסף הקופה מוגדרת "קופת גמל סגורה".
כל מה שצריך לדעת על השוואה בין קופות גמל להשקעה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל השוואה בין קופות גמל להשקעה היא כלי חובה עבור כל מי שמתעתד לפתוח קופת גמל להשקעה. בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לבצע השוואה בין קופות גמל להשקעה, להבין מה זו קופת גמל להשקעה, לדעת מה ההבדל בין קופת גמל להשקעה לבין קרן השתלמות וקרן פנסיה ולעשות תכנון פיננסי נכון ויעיל יותר ששווה כסף בטווח הארוך. למדו עוד על אפיקי ההשקעה והחיסכון הקיימים במשק לטובת הציבור, איך לחסוך תשלום מס על הפקדות ומשיכות, איזה מסלול עדיף עבורכם ועוד רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: באתר המוביל והמקיף בארץ לכל ענייני הביטוח, החיסכון וההשקעה. בפורטל תוכלו לבצע השוואה בין קופות גמל להשקעה, השוואה בין ביטוחים שונים, תוכלו ללמוד על הנושא ולקבל את כל המידע שיעזור לכם לבצע תכנון פיננסי נכון וחכם החשוב כל כך לכולם.
מי צריך לעשות השוואה בין קופות גמל להשקעה השוואת קופות גמל צריכה להיעשות על ידי כל מי שרוצה לפתוח קופת גמל להשקעה ולא מכיר את החברות המובילות בתחום ורוצה להשוות את מחיר דמי הניהול וחשוב יותר: לראות מה עשו הקופות במהלך השנים ואיזה תשואות הם השיגו על הכסף שהושקע בהן. עוד חשוב לבצע השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 המקנה הקלות מס ומספק הטבות נוספות למשקיעים בקופה. בצעו השוואה בין קופות גמל להשקעה על מנת לדעת אילו קופות גמל להשקעה הן הקופות הכי טובות וחסכו אלפי שקלים במצטבר בקופות הגמל להשקעה שלכם.
דמי הניהול של קופת גמל להשקעה - השוואה בין קופות גמל להשקעה מבחינת גובה דמי הניהול של קופת גמל להשקעה, יש מקסימום הקבוע בחוק אליו יכולות להגיע החברות המציעות קופות אלה והוא עד 4% על כל הפקדה ועד 1.05% על הסכום המצטבר כל שנה. מס רווח ההון הנגבה על הרווח הריאלי אשר נצבר בקופה הוא 25%, מס הון הקבוע גם על השקעה פרטית במניות. דבר נוסף שאפשר לבדוק וחשוב לא פחות מדמי הניהול והתשואות שהקופה גובה ומשיגה זה שירות החברה וניתן לבדוק את מדד השירות של החברה וכן לגלוש לאתרי החברות על מנת לראות איזו מתאימה לכם יותר. כך או כך פתיחת קופת גמל להשקעה לטווח קצר, בינוני וארוך היא רעיון מצוין למי שיש לו את האפשרות לכך ומעוניין שמישהו אחר ינהל את כספיו בצורה סולידית יחסית עם תשואות לא רעות בכלל על פי רוב ועם אפשרויות ללקיחת הכסף כקצבה ללא תשלום מס על כך, אפשרות לקיחת הלוואה על חשבון הקופה בתנאי ריבית מועדפים ועוד יתרונות שכל תוכנית חיסכון והשקעה מספקת, צריך לשקול פתיחת קופה כזאת. למדו עוד על פורטל הביטוחים הגדול בישראל על הנושא וצברו מידע נוסף על אפיקי השקעה וחיסכון אחרים כמו קרם פנסיה, ביטוח מנהלים וקרן השתלמות. בפורטל תהנו ממאות מאמרי תוכן נרחבים העוסקים בכל תחומי הביטוח ומספקים לכם כלים, מנועי השוואה ודברים נוספים לבחירת ההצעות הטובות והמשתלמות ביותר עבורכם. לייעוץ נוסף חינם ללא עלות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. להתראות ובהצלחה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל טלפון: 073-272-5261 www.2bit.co.il