הוא צמוד אלינו מהבוקר ועד הלילה, ולכן גם תקלות כמו מסך שבור הפכו לעניין שכיח ובלתי נמנע.
בעבר, כל תקלה כזו הייתה שולחת אותנו מיד למעבדה הקרובה. אבל היום, יותר ויותר ישראלים מעדיפים פתרון אחר – טכנאי סלולר שמגיע עד אליך.
השירות של מוביגט – שירות טכנאי סלולר עד הבית לא רק חוסך זמן וטרחה, אלא גם מוכיח את עצמו כיעיל, אמין ונוח בהרבה ממה שהתרגלנו לחשוב.
תיקון מסך? תישארו על הספה – השירות כבר בדרך אליכם
בהמשך למגמה העולמית של שירותים בלחיצת כפתור – כמו הזמנת מונית, אוכל או רופא עד הבית –
מוביגט מביאה את מהפכת תיקוני הסמארטפונים בהזמנה פשוטה דרך האתר, מחיר שקוף שידוע מראש, וטכנאי שמגיע עד אליך – לבית, למשרד ואפילו לבית קפה.
התיקון מתבצע במקום, מול הלקוח, תוך כ-30 דקות בלבד – בלי הפתעות, בלי לבזבז זמן.
מנכ"ל החברה, דניאל, מוסיף
חוויית התיקון הנוכחית היא חוויה ארוכה ומעייפת הלקוח נאלץ להגיע פיזית לנקודת השירות, להמתין בתור, להפקיד את המכשיר, לקבל מכשיר חלופי (אם בכלל), ואז לחזור שוב כדי לאסוף את המכשיר התקין.
במוביגט, אנחנו חוסכים את כל זה מהלקוח. בלי נסיעות, בלי תורים, בלי פרידה מהמכשיר. השירות מתבצע במקום, מול הלקוח, והטלפון חוזר לפעולה תוך כ-30 דקות.
📱 התיקון הנפוץ ביותר - מסך שבור
תקלת המסך השבור היא אחת מהתקלות הנפוצות ביותר בקרב משתמשי סמארטפונים.
מסך הסמארטפון רגיש במיוחד לנפילות, סדקים ושברים, בעיקר בדגמים מתקדמים עם תצוגות גדולות.
במיוחד כשמדובר על תיקון מסך אייפון, ברוב המקרים נדרש להחליף את המסך כולו, ולעיתים גם לטפל ברכיבים נלווים שנפגעו מהנפילה.
למה יותר ישראלים בוחרים בטכנאי עד הבית?
בשנים האחרונות אפשר לראות שינוי ברור בהרגלי הצריכה של הישראלים – מהזמנת קניות באונליין ועד רופא שמגיע עד הבית, הציבור כבר התרגל לקבל שירותים מבלי לצאת מהבית. מגמה זו לא פסחה גם על תחום הסלולר. אם פעם לקוח שהיה שובר את המסך מיהר לחפש מעבדה קרובה, לחכות בתור ולהתפלל שלא ישאירו אותו בלי מכשיר ליום-יומיים, היום זה כבר מרגיש כמעט מיותר.
אחד מהיתרונות המשמעותיים של תיקון עד הבית הוא החיסכון בזמן. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להפסיד חצי יום עבודה או לנסוע במיוחד למרכז שירות. במיוחד כשמדובר בתקלה שיכולה להיפתר תוך חצי שעה, כמו תיקון מסך אייפון או החלפת סוללה.
גם תחושת השליטה בתהליך משחקת כאן תפקיד. הלקוח נמצא ליד הטכנאי, רואה בדיוק מה קורה עם המכשיר שלו, מקבל הסברים, וגם אחריות כתובה. לא עוד תחושת חוסר וודאות – לא מבחינת המחיר, לא מבחינת איכות החלקים, ולא מבחינת זמן הטיפול.
יתרה מזאת, שירות תיקונים עד הבית מתאים גם לאוכלוסיות שהניידות פחות נוחה עבורן: מבוגרים, הורים לילדים קטנים או עסוקים שנמצאים כל היום במשרד.
מה שהיה פעם שירות ייחודי הפך בהדרגה לסטנדרט. ואולי זה מה שמסביר למה יותר ויותר אנשים עוברים לשירותים מהסוג הזה – כי זה פשוט הגיוני.
מוגש מטעם: מוביגט