חוזרת לרקוד: הכוכבת האגדית ציפי שביט נקלעה לפני מספר חודשים למצב רפואי מסובך, אחרי שנאלצה לעבור ניתוח בבית החולים, שהסתבך. את השיקום היא עברה בבית חולים לוינשטיין ואתמול (ראשון) היא סיימה אותו בהצלחה: "בריקוד הראשון שארקוד אחשוב עליכם".
2 צפייה בגלריה
ציפי שביט נפרדת מהצוות בלוינשטיין
ציפי שביט נפרדת מהצוות בלוינשטיין
ציפי שביט נפרדת מהצוות בלוינשטיין
(צילום: מרכז רפואי לוינשטיין)
כזכור, לפני מספר חודשים חשפה שביט את מצבה הרפואי לאחר שהעלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא דיברה על מצבה הרפואי ועל הניתוח אותו נאלצה לעבור. בפוסט סיפרה שביט: "לכל מי שכל כך כל כך שואל אותי מה קרה לי, ומתעניין, ואוהב, ומתפלל, ומחבק, אז כן, נכון, עברתי ניתוח להחלפת פרק ירך שטיפה הסתבך, אבל אני אחזור. אני אחזור לרקוד, לשיר, להיות איתכם, להצחיק, לחבק, לנשק. ואתם, שכך כך כל כך מחזקים אותי באהבה שלכם ובחיבוק שלכם, מבורכים תהיו.

קראו גם:

"אני חושבת עליכם, אני חושבת על כל החיילים שבשיקום, על הקשיים האלה, על האתגרים האלה, ואני אומרת - אין אנשים כאלה בעולם. תודה רבה, תודה. על כל מילה, על כל חיבוק, על כל חיוך ברחוב, על כל תפילה, אין כמוכם בעולם. אוהבת אתכם ומודה לכם ותחכו לי כי אני חוזרת".

2 צפייה בגלריה
ציפי שביט
ציפי שביט
ציפי שביט
(צילום: רונן אקרמן)

עם שחרורה הודתה שביט לצוות שטיפל בשיקומה בלוינשטיין: "תודה על הכל, על הסבלנות, האהבה, המקצועיות, הנתינה, המחויבות, החיוך והחיבוק. אתם חלק ענק בשיקום שלי ובחזרתי לחיים הכמעט רגילים שלי. תודה על הכל, אני נוצרת כל רגע איתכם לעולם, ובריקוד הראשון שארקוד על הבמה - אחשוב עליכם! אין עליכם בעולם, ליבי איתכם לנצח".