כשבועיים אחרי שקיבל את ההודעה כי הוא מחוץ לתוכנית "המירוץ למיליון" שעברה לקשת 12, וכי תפקיד ההנחיה איתו הוא כה מזוהה יעבור למנחה אחר, השחקן רון שחר, מסתובב עם סד על היד וחיוך אופטימי, כיאה לכוכב. "עוברים עליי דברים'', חושף שחר, ''יש אכזבה, יש כאב אבל אי אפשר לשבת ולבכות על הדבר הזה. זה לא באופי שלי ולא משהו שאני מאמין בו''.
3 צפייה בגלריה
רון שחר
רון שחר
רון שחר
(צילום: טל שחר)
שחר שמסתובב מיום רביעי האחרון עם סד על הזרוע, הגיע ביום הפציעה למועדון המונדו בתל אביב, שם התקיימה מסיבת הפורים השנתית של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר. הוא בלט בין הכוכבים הודות לזרוע המקובעת בסד לבן שמשכה את מבטי הנוכחים אל מי שנבחר לתפקד על תקן שופט בתחרות התחפושות באירוע, כשלצדו דיאנה גולבי ועוז זהבי. "לא נפגעתי ביד, אלא פרקתי את הכתף באימונים'', חושף שחר את הסיבה מאחורי הפציעה הכואבת. ''אני מטפס שנים בכל מיני מקומות בארץ, כולל קירות טיפוס, פארק וכדומה".
בראיון קצר מפגין שחר הומור עצמי משובח ואומר: ''בנוסף למקומות שאני מטפס בהם, אני מטפס גם על העצבים של אמא שלי. אני יכול לטפס על העצבים של הרבה אנשים''. שחר מייחס את ההומור העצמי לעובדה שהוא התבגר קצת. "כאפות בחיים זה משהו שמגדיל אותך. זה יכול לעשות או או, אבל אני מעדיף להיות במקום טוב ולא לתת לדברים להפיל אותי בגדול. אבל אני לא מתכחש לאכזבה, לכאב ולפגיעה, אלא נותן להם את המקום שלהם, כי זה בריא לתת להם וצריך לתת להם".
מה אם בהפקה עושים סיבוב וחוזרים אליך עם התפקיד?
"אני אומר להם ברוכים הבאים. אגו זה האויב".
כזכור, רון שחר הנחה במשך שמונה עונות את התוכנית המירוץ למיליון. א-ממה? עם מעבר התוכנית לקשת 12 התבשר הכוכב כי הוא כבר לא ממשיך לעונה הבאה, וכי תפקיד ההנחיה איתו הוא כה מזוהה עובר לטאלנט אחר, כשברשימה השחקן יהודה לוי. שחר שיצא בעקבות ההודעה על פיטוריו במסר לקהל העוקבים שלו בפלטפורמות האינסטגרם והפייסבוק חשף באומץ כי הוא פוטר והוסיף: ''זה כואב מאוד. זה פוגע מאוד, אבל זה מה שקשת רוצים ואין מה לעשות''.

3 צפייה בגלריה
רון שחר
רון שחר
רון שחר
(צילום: מתוך האינסטגרם של רון שחר)

שחר מספר שלנוכח ההחלטה שהגיעה מהנהלת התוכנית הוא לא רואה צורך להילחם בהחלטה. ''אני בן אדם כזה, אני לא צריך לשקוע בזה. חוץ מזה, מה האופציות? איך אני יכול להילחם בהחלטה שכזו?'' לטענתו הם לא קראו לו לבוא לפגישה והוא לא יכול לבוא ולהכריח אנשים להיפגש איתו ולדבר וגם לבקש מהם לא לעשות מהלך שהם רוצים. ''אם הם לא מצאו לנכון להיפגש, אז מה אני יכול לעשות? בסופו של דבר הם אלה שמפיקים את זה, משלמים את הכספים ועושים את הדברים, והם גם בעלי הדעה".

3 צפייה בגלריה
הפוסט של יהודה לוי
הפוסט של יהודה לוי
הפוסט של יהודה לוי
(צילום: מהאינסטגרם )

קראו גם:
בקשת הכריזו השבוע כי השחקן יהודה לוי יהיה המנחה של התוכנית, אבל לדידו של שחר זה בכלל לא פקטור להתעסק בו. ''לא התעסקתי בזה לרגע. התעסקתי רק במקום שלי בסיפור הזה. אני אפילו לא יודע אם זה סגור או שזה רק דיבורים. מבחינתי, מהרגע בו קיבלתי טלפון ואמרו לי שזה לא אני, זה לא עניין אותי בכלל מי זה כן יהיה, למי זה משנה. כל עוד זה לא, זה לא משנה לי מי זה יהיה". יהודה לוי מצדו העלה תמונה עם מעטפה של המירוץ למיליון לאינסטגרם שלו וכתב: "העולם מחכה לנו".