"דברים שלא שיתפתי, ושניה של פתיחות", כך כתבה אמש (יום ג') השורדת הירושלמית גל רובין בחשבון האינסטגרם שלה וסיפרה למעל 120 אלף העוקבים שלה על המשבר הקשה שאותו היא חווה.
4 צפייה בגלריה
גל רובין. "אפשר ליפול אבל זוכרים לקום"
גל רובין. "אפשר ליפול אבל זוכרים לקום"
גל רובין. "אפשר ליפול אבל זוכרים לקום"
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)
"פחות עם מחשבה בלי, איך יראו אותי ומה יגידו. ואויש התמונה לא מחמיאה. אבל שיתוף, שמה שרואים משם לא רואים מכאן. וקשה לי. פשוט קשה לי מאד. קשה לגדל שישה ילדים לבד. קשה לכלכל בית לבד. קשה לשמור על חיוך ואופטימיות. כשאת מנהלת שש שנים מלחמות בבית משפט.
"על אף שאני חיה במדינת חוק. קשה לחנך, להכיל, לדאוג לכל מחסורם של האנשים הקטנים שהבאתי לעולם. הייתי בטוחה שהעולם יחייך אליהם. שפשוט אפשר יהיה ליהנות מהימים שעוברים.

4 צפייה בגלריה
גל רובין
גל רובין
גל רובין
(צילום: מיכה לובטון)

"אבל ההיפך, אני מוצאת את עצמי משמשת להם מגן מהקשיים והרוע שיש בחוץ. לכוון, לעטוף, להכין אותם למה שקורה שם בחוץ. ולא לא אנוח לרגע. והמרדף הוא בלתי פוסק. השעון לא מפסיק לזוז. ואני אמא אחת שרק מנסה להשאיר את האף מחוץ למים. חולמת על שלווה ונחת. להגשים להם חלומות, גם אם הם קטנים. ואני גל ואני אמא לשישה ילדים. חד הורית. גאה. והכתפיים שלי לא מספיק רחבות. ואני חווה מפולות. ולא הכל ורוד".
לסיכום היא כותבת: "רציתי לשתף. את המפולת הרגשית של אתמול. שגם מי שעובר תקופה נפשית או כל משבר. שייזכר שכולם עוברים. גם אלה שמחייכים למצלמה כל היום בסטורי. הכל תקופות בחיים, ועובר. אפשר ליפול, וזוכרים לקום... ולהמשיך הלאה".

4 צפייה בגלריה
גל רובין בגמר
גל רובין בגמר
גל רובין בגמר
( צילום מסך, רשת 13)

רובין, בת 32 ממעלה אדומים, היא גרושה ואם לשישה ילדים ומתעסקת ביום יום באיפור ותסרוקות לכלות וכן לאירועים. היא התפרסמה תחילה בתכנית הריאליטי של כאן 11 "עוד ניפגש", כשניסתה לחבר בני משפחה שניתקו את הקשר אחד עם השני. רובין עצמה, שגדלה בבית חרדי ויצאה בשאלה בגיל 29, ניסתה במהלך הסדרה לחדש את הקשרים עם אביה החרדי.

4 צפייה בגלריה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין במשימה האחרונה
גל רובין במשימה האחרונה
(צילום מסך, רשת 13)

קראו גם:

בשנה האחרונה רובין זכתה לתהילה כשהשתתפה בתכנית הריאליטי "הישרדות" אליה הגיעה לגמר התכנית אך לא זכתה במקום הראשון. מספר ימים לאחר מכן היא פרסמה פוסט ארוך ובו סיכמה את החוויה וגם סיפרה על הדחייה החברתית שעברה לאחר החזרה ארצה: "לא היתה רוח ספורטיבית, רק נקמנות".