מינוי חדש באזור השרון: ד"ר ארז ליבל הוא מומחה ברפואת משפחה ובעל תואר שני במינהל מערכות בריאות. את המינוי למנהל מחוז שרון שומרון קיבל לאחר שורת תפקידים מרכזיים בארגון. את דרכו בכללית החל כרופא בעיר נתניה ולאחר מכן התקדם לניהול מרפאה, ניהול מינהלת במחוז דן פתח תקווה ומשם למנהל רופאי במחוז ירושלים. ד"ר ליבל בן 50, אב לשלושה בנים ותושב העיר נתניה.
1 צפייה בגלריה
ד"ר ארז ליבל
ד"ר ארז ליבל
ד"ר ארז ליבל
(צילום: דוברות מחוז שרון שומרון של כללית)
ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "אני נכנס לתפקיד מנהל המחוז בתחושת אחריות רבה, שכן מדובר בתקופה מורכבת תוך התנהלות סביב משבר הקורונה. מחוז שרון שומרון אחראי על בריאותם של כ- 700 אלף מבוטחים ובתחומו 3,000 עובדים מסורים, כך שמדובר במשימה גדולה ומשמעותית. משימתנו המרכזית היא לתת מענה רפואי מיטבי, איכותי, זמין ומונגש לאורך כל השנה וזאת לצד שמירה על בריאותם של המטופלים הן בשגרה והן בחירום.
"בכוונתי לטפח את ההון האנושי במחוז, להעצים את השירותים הרפואיים במחוז ולקדם את תחום החדשנות עבור המטופלים , לחבור לעיריות השונות ולמועצות המקומיות, תוך חיזוק הקשר עם הקהילה. כללית היא ארגון הבריאות הגדול בישראל ואנו במחוז נמשיך לפעול לטובת כלל המטופלים בכל מקום ובכל זמן".