תושב נווה ירק רן בולוקן, שגדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה ואף שיחק במדי הבוגרים לפני שהתגייס לחיל האויר, הלך אתמול (שלישי) לעולמו בנסיבות טרגיות כשהוא בן 57 בלבד.
2 צפייה בגלריה
רן בולוקן
רן בולוקן
רן בולוקן
(צילום: באדיבות המשפחה)
רן שיחק כמגן שמאלי ונחשב לכישרון גדול בצעירותו. הוא עלה להופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת כשהוא רק בן 17, והיה שותף בין השנים 1983-1985 ל-29 משחקי ליגה , כשבתווך שיתף פעולה גם עם אחיו אלון. אלא שעם גיוסו לצה"ל פרש ממשחק, הצטרף לקורס טייס ושירת בחיל האוויר במשך 7 שנים.
לאחר מכן הפך לאיש עסקים מצליח בתחום האמנות, כשזכה להכרה בינלאומית והחזיק במפעל גדול לייצור ליטוגרפיות שנמכרו ברחבי העולם.

2 צפייה בגלריה
רן בולוקן (מימין) עם האח אלון
רן בולוקן (מימין) עם האח אלון
רן בולוקן (מימין) עם האח אלון
(צילום: באדיבות המשפחה)

"רן היה בן אדם מדהים, אין דברים כאלה", אמר היום אלון אחיו למיינט פתח תקוה. "היו לנו המון חוויות ילדות משותפות גם כאנשי הפועל פתח תקוה. הוא היה אח מושלם, מושא להערצה. מעבר להיותנו אחים, הוא היה החבר הכי טוב שלי. ניהלנו אלפי שיחות טלפון, הלכנו יחד קילומטרים רבים וטיילנו בארץ ובעולם.
"מעבר לכך שרן הצליח בכל דבר שעשה, בין אם במגרש, בצבא או בעסקים, הוא תמיד תרם ברוחב לב ובכל הזדמנות שהייתה לו. גם באירועים ביטחוניים היה נוסע לדרום ותורם מכספו. איש שכולו טוב ועזרה לזולת".
בשנת 2006, בדקו האחים בולוקן אפשרות לרכוש את הפועל פתח תקוה, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל. "נפגשנו עם מאיר שמיר אבל זה ירד מהפרק", מספר אלון.
"רגעי האושר שהיו לרן היו קשורים לילדים ולהפועל פתח תקוה. לפני מספר שבועות לקחתי אותו למשחק הבית נגד טבריה, וזו הייתה פעם ראשונה שלו במשחק של הפועל מזה למעלה מ 30 שנה. פגשנו שם את כל השחקנים ששיחקנו איתם וזו הייתה חגיגה גדולה. לפחות הוא חווה סוג של סגירת מעגל עם הפועל שהייתה אהבת נעוריו. הוא נהנה לראות את הקבוצה חוזרת לליגת העל".

קראו גם:
גם במועדון ספדו לשחקן העבר וכתבו: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה מרכין ראשו עם היוודע דבר מותו של שחקן העבר של המועדון, רן בולוקן, שהלך לעולמו בגיל 57. רן שהתחנך במחלקת הנוער של הפועל, רשם 29 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת ופרש לאחר גיוסו לצה"ל והצטרפותו לקורס טטייס. שירת כטייס מסוקים, ובהמשך פנה לעסקים. משפחת הפועל פתח תקוה משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".
רן הותיר אחריו שני ילדים. הלוויתו תיערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין בנווה ירק, שם התגורר.
יהי זכרו ברוך.