כל מלפפון מלמיליאן: תושבת ערכה בשבוע שעבר הזמנה מהירקן הקבוע שלה. לקראת סיום שיחת הטלפון שאל הירקן האם תרצה להוסיף טיפ והלקוחה הנדיבה השיבה בחיוב. במהלך גביית התשלום נעשתה ככל הנראה טעות הקלדה בחשבון, ובמקום לגבות ממנה 299 שקל של עבור הירקות ו- 10 שקל דמי טיפ, נגבה ממנה סכום של 29,910 שקל בסך הכל.
"כשהחשבון הגיע מיד הבנו שהחשבון לא תקין", מספר בן זוגה צח שפיצן. "גם הירקן הבין שמשהו לא תקין ומיד התקשר לומר שנעשתה טעות. כמובן שהוא מיהר לזכות אותנו וחייבים לציין את זה לזכותו. בכל מקרה, באותו ערב כל מלפפון הרגיש לנו כמעדן גורמה".
1 צפייה בגלריה
טעות יקרה. הקבלה מהירקן
טעות יקרה. הקבלה מהירקן
טעות יקרה. הקבלה מהירקן
(צילומים: Shutterstock, פרטי)
מה שפחות שעשע את בני הזוג היא העובדה שמלכתחילה חברות האשראי מאפשרות לעסקה כזאת להתבצע. "אם זה היה קורה עם בעל עסק אחר, זה בהחלט יוכל היה להסתבך. הוא היה יכול לדרוש הוכחות וזה גם היה עלול להיגרר לבית משפט. חבל שמלכתחילה חברות האשראי לא מבצעות בדיקה כשמדובר בעסקאות חריגות, הרי ברור שירקניה לא גובה מאדם בודד 30 אלף שקל. זה היה צריך להדליק למישהו שם נורה אדומה".