הלב נשבר לרסיסים: הפעיל החברתי האהוב אמיר תשובה שייסד את פרויקט חלוקת השניצלים לחיילי צה"ל במלחמה, הלך לעולמו לאחר מחלה קשה. הוא הותיר אחריו אישה אוהבת, רונית, ושני ילדים קטנים: "הלב התרסק".
3 צפייה בגלריה
אמיר תשובה ז"ל עם החיילים
אמיר תשובה ז"ל עם החיילים
אמיר תשובה ז"ל עם החיילים
(צילום: פרטי)
תשובה ז"ל, פעיל חברתי וקהילתי מוכר ואהוב בכל אזור השרון והשומרון, התמודד לאחרונה עם מחלת הסרטן ולמרות הכול, יזם את פרויקט "חבורת השניצל" שבכל יום שישי הייתה מחלקת שניצלים וארוחות חמות בחלה לאלפי חיילי צה"ל.

3 צפייה בגלריה
אמיר תשובה ז"ל
אמיר תשובה ז"ל
אמיר תשובה ז"ל
(צילום: פרטי)

בהודעה שפרסמו חבריו לפרויקט נכתב: "משפחת חבורת השניצל מרכינה ראש על לכתו בטרם עת של מייסד הפרויקט- אמיר תשובה ז״ל. אמיר הקים איתי את הפרויקט שבוע לאחר ה7/10 על מנת לדאוג ללוחמים בכל שישי. מאז ועד היום כל יום שישי ולמרות התמודדות עם מחלת הסרטן, המשיך לחלק בכל הארץ לחיילים שלנו. אנחנו נמשיך את הפרויקט שלו מידי שישי ונדאג לחיילים שלנו כמו שהוא כל כך אהב".

חברו הטוב בועז כהן ספד לו בפוסט נרגש: "החיים הכינו אותי להרבה דברים, אבל אף אחד מהם לא היה מה לעשות כשאתה מאבד את החבר הכי טוב שלך. תחושת הריסוק בלב, הריקנות המיידית, אפילו בזמן שאתה מספיד אותו בא לך שהוא יבוא לחבק אותך ולנחם אותך על מה שאתה עובר.
"אמיר , אני יודע שאני אחד מיני רבים שהעריצו אותך, שהתייעצו איתך, אבל אני גם יודע שהייתי בשבילך כתף, במשברים, בהצלחות, בשמחה ובעצב. פתחתי בפנייך את כל מי שאני והחזרת לי באותה המטבע.
"אני בטוח שיש לכם מישהו בחיים שאתם לא צריכים לדבר איתו, שמספיק מבט בעיניים כדי להבין מה הוא מתכוון להגיד או מה עובר לו בראש באותו רגע, שאתם אומרים משפט ויודעים מה הוא יענה, או לאיזה כיוון הוא ייקח את הפאנצ׳ הזה. ובכל זאת, תגידו לו מה אתם חושבים עליו, תגידו לו כמה הוא או היא חשובים לכם, אנחנו ידענו את זה , אבל רק ברגעים האחרונים שלו אמרנו את זה בקול, כמה שאנחנו אוהבים אחד את השני וכמה אנחנו חשובים אחד לשני. אז תגידו, תחבקו, גם ביום יום וגם אם זה מובן מאליו.

קראו גם:

אמירי, תלביבוס, אני לא יודע אם יש לך פייסבוק שם למעלה, אני מקווה שכן אחרת אני סתם כותב לך, אבל גם עכשיו אחרי שהלכת תדע שאני אוהב אותך עד הקצה".