טרגדיה משפחתית: ביום שישי בבוקר נרצחה רילי פרי (55) גרושה ואם ל-3, בדירתה. פרי ז"ל התמודדה עם סכסוך גירושים ארוך עם בן זוגה לשעבר, בין היתר הוציאה נגדו צווי הרחקה, ובעבר נפתחו שני תיקים במשטרה עקב אירועי אלימות בין השניים, שנסגרו מאוחר יותר.
3 צפייה בגלריה
רילי פרי
רילי פרי
רילי פרי ז"ל. אישה עם לב זהב
(צילום: מתוך הפייסבוק)
על פי החשד, בשעות הבוקר המוקדמות הגיע הגרוש, משה פרי, לדירה בה התגוררה רילי ז"ל עם בנם המשותף. היה זה יום הולדתה של רילי, ובין השניים פרץ ויכוח אותו שמעו גם דיירי הבניין. עוברי אורח שמעו את זעקותיה לאחר שפתחה את חלון הסלון, וצעקה שמנסים לרצוח אותה.
השכנים מיהרו לקרוא למשטרה אך זה היה מאוחר מדי. בחדר המדרגות של הבניין התגלתה גופתה, ולצידה בנה הנסער. בן זוגה לשעבר נעצר במקום, בחקירתו טען כי פעל מתוך הגנה עצמית.

3 צפייה בגלריה
רילי פרי
רילי פרי
רילי פרי. הלב נשבר
(צילום: מתוך הפייסבוק)

"ידענו שזה יקרה. תתבייש לך", הטיחו בו השכנים בעת שצעד לניידת המשטרה, ול"מיינט ראשון" הם סיפרו שהכתובת הייתה על הקיר. "כל הזמן היו בינם ריבים, זה לא סיפור חדש, כואב הלב על הילדים שנאלצו להתמודד עם זה ונותרו בלי אמא" סיפרה מכרה פרי ז"ל והוסיפה: "היא רק רצתה לחיות בשקט ושלווה".

3 צפייה בגלריה
ניסתה להזעיק עזרה
ניסתה להזעיק עזרה
ניסתה להזעיק עזרה
(צילום: דוברות מד"א)

קראו גם:
השכנים מספרים שפרי ז"ל הייתה אישה טובה שרק רצתה לחיות בשקט, אבל מציאות חייה הייתה לא פשוטה. "את לא מבינה כמה זה חמור עד שזה לא קורה", אמרה אחת השכנות. "הלב נשבר היא היתה אישה עם לב זהב אבל אני נשבעת שעמוק בלב תמיד פחדתי שזה יקרה לה, את לא יכולה לחיות לצד גבר כזה ולצאת מזה בשלום".