בת 29 הגישה לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד החם המיועד, במטרה לאסור עליו להגיע לחתונתה, אליה לא הוזמן. בית המשפט נענה לבקשה והוציא צו ביניים נגד המשיב, עד לקיום דיון במעמד שני הצדדים.
2 צפייה בגלריה
חתונה חתן כלה - תמונת פייסבוק
חתונה חתן כלה - תמונת פייסבוק
"אני חוששת שהוא ינסה להגיע לחתונה". חתן כלה
(צילום המחשה: shutterstock)

מהבקשה עולה, כי המשיב הוא אביו של בן הזוג שלה, עמו היא עומדת להתחתן בקרוב. אלא מה, האב לא הוזמן לחתונה ואת התסכול על כך הוא מוציא על כלתו לעתיד, כך לפי הבקשה.
"המשיב שולח לי הודעות ומתקשר להרבה אנשים בטענה על כך שלא מוזמן. בחלק מהטענות מאשים אותי. אני חוששת שהוא ינסה להגיע לחתונה ושתהיה אלימות. למשיב יש עבר של אלימות, גם כלפי נשים ואני חוששת לביטחוני", ציינה הכלה המיועדת בבקשה.


2 צפייה בגלריה
"האב מאיים להגיע, מתקשר לאנשים ומלכלך עלינו"
"האב מאיים להגיע, מתקשר לאנשים ומלכלך עלינו"
"האב מאיים להגיע, מתקשר לאנשים ומלכלך עלינו"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)


לטענתה, המשיב לא פנה אליה אישית אבל התקשר לאנשים ומדבר נגדה ונגד בנו, בעלה לעתיד. "אני חוששת כי יש לו עבר של אלימות כלפי משפחתו, בן זוגי (בנו) סבל ממנו. היה לו תיק במשטרה בגין תקיפה של קרובת משפחה".
בסיום בקשתה ציינה המתלוננת: "אני עומדת להינשא לבנו. האב לא הוזמן לחתונה, הילדים בנתק מהאב בגלל אלימות. הוא מאיים להגיע, מתקשר לאנשים ומלכלך עלינו".

קראו עוד:

שופטת בית משפט השלום בקריות, אלואז זערורה-עבדאלחלים קיימה דיון בבקשה, במעמד צד אחד והחליטה להוציא צו ארעי שאוסר על המשיב להתקרב למתלוננת למרחק של 100 מטר. לפי הצו גם אסור למשיב להטריד את המתלוננת בכל דרך ובכל מקום, לרבות ביתה ומקום עבודה, לאיים על המבקשת בכל דרך, בין ישירות ובין באמצעות אנשים אחרים, לבלוש אחר המבקשת, לארוב לה, להתחקות אחר מעשייה ותנועותיה. כן נאסר על המשיב ליצור קשר עם המתלוננת, בכתב בעל פה או בכל אמצעי אחר, ובכלל זה באמצעות המדיה הדיגיטלית.
השופטת קבעה כי תוקף הצו הוא עד להחלטה אחרת בתיק וקבע דיון במעמד שני הצדדים יום אחד לפני החתונה המיועדת.