הרב רונן נויבירט בן החמישים, ממייסדי ארגון רבני "בית הלל", שהיה חולה במצב קשה נפטר במהלך חג הפסח.
1 צפייה בגלריה
הרב רונן נויבירט ז"ל
הרב רונן נויבירט ז"ל
הרב רונן נויבירט ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
הרב נויבירט שימש כרבה של קהילת "אהל ארי" בעיר רעננה וכן שימש כמנכ"ל הראשון של ארגון רבני "בית הלל" עד שנת 2015.
הרב נויבירט נולד בקריית אתא וגדל ברמת גן. למד בישיבה הגבוהה וההסדר "הגולן" שבחספין, בישיבת רמת גן ובכולל בר-אילן. שירת בצה"ל כקצין ביחידת האיתור התת-מימי של חיל הים. היה בעל סמיכה לרבנות ובעל תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן. עסק במשך תקופה בתחום ההיי-טק.
הרב נויבירט היה נשוי לד"ר פנינה הרשקוביץ, שופטת בית משפט השלום בתל אביב, בתו של הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, ולהם ארבעה ילדים. קהילת "אהל ארי" ערכה תפילה לרפואתו בשבוע שעבר בה השתתפו רבים מבני קהילתו.
הרב אברהם סתיו ספד לו "אף פעם לא פגשתי רב כזה. עם כריזמה שופעת והתלהבות מדבקת, עם חדות מחשבה של מתכנת ותמימות של ילד, עם אופטימיות אינסופית ודחף בלתי נשלט לעשות טוב. כל כך הרבה אור הביא לעולם הרב רונן נויבירט, וכל כך הרבה חלומות עוד לא זכה להגשים. לא מסוגל להאמין שהאש בעיניים הללו כבתה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".
ארגון 'בית הלל' ספד לרב נויבירט, ממייסדי הארגון: "קשה למצוא כל כך הרבה כישורים באדם אחד: הרב רונן היה גם רב קהילה ותלמיד חכם -  בהלכה ובמחשבה, וגם איש ביצוע חסר לאות, הוא התברך ביכולת גבוהה ליצור קשרים בין אישיים ולרתום אנשים לעשייה והתנדבות. הרב רונן היה המנכ"ל הראשון של בית הלל; הוא הקים את המסגרות העיקריות של הארגון וטבע את דרכי הפעולה".
יהי זכרו ברוך.