כחלק מפעולות שדרוג תשתיות המים בעיר החל תאגיד "מי הוד השרון" בשדרוג צינור קו המים הישן שמתחיל בשכונת נווה נאמן ברחוב הרקון ומסתיים בדרך רמתיים. מדובר בצינור מים ראשי המשמש להזרמת מי שתייה באזור. בעקבות שדרוג קו המים יתאפשר לעמוד בכמות המים הנדרשת על ידי התושבים במקרה של צמצום פעילות של קו מים ראשי אחר או במקרה של תקלה. נוסף על כך הוא ישפר את הפעילות אספקת המים למתחם 1302.
1 צפייה בגלריה
עבודות התשתית
עבודות התשתית
עבודות התשתית
(צילום: מי הוד השרון)
קראו גם >>
העבודות צפויות להסתיים לקראת סוף ספטמבר. לא צפויים שיבושים באספקת המים לתושבי האזור, שכן הם יסופקו על ידי קווי מים אחרים בעיר.
עפר ברש, מנכ"ל התאגיד: "מדובר בקו מים מרכזי שרובו יעבור בשטחים החקלאיים של מושב ירקונה. אורך הקו כ־500 מטר וקוטרו 225 מ"מ, מפוליאתילן. העבודות נעשו בשיתוף מלא ובתיאום מלא עם כל הגורמים הרלוונטיים ועם המועצה האזורית הסמוכה, כחלק משיתוף פעולה הדוק בין אנשי המועצה והמושב לבין התאגיד. בתוך כך, וכחלק משיתוף הפעולה הזה, התחייב התאגיד כי בעת משבר מים באחד ממושבי דרום השרון הוא יסייע להם באספקת מים הנדרשת לתושבי האזור על ידי קו זה".
נדב דואני, יו"ר תאגיד "מי הוד השרון": "החלפת קו המים מנווה נאמן ועד רמתיים הינה צעד נוסף שאנו בתאגיד המים עושים כדי להמשיך לשדרג את תשתיות המים בעיר. אנו עושים זאת  על ידי השקעה בצינורות חדשים שיבטיחו תשתיות איכותיות באספקת המים לכלל התושבים".