בטקס שנערך ברחבת העירייה, בנוכחות מצומצמת המותאמת לימי הקורונה של מלווה אחת/ד לכל ספורטאי/ת, קיבלו 38 ספורטאיות וספורטאים מצטיינות/ים, תושבות ותושבי הוד השרון, תעודות הוקרה ומלגות הצטיינות.
1 צפייה בגלריה
קיבלו מלגות ותעודות הצטיינות
קיבלו מלגות ותעודות הצטיינות
קיבלו מלגות ותעודות הצטיינות
(צילום: דוברות העירייה)
קראו גם >>
הספורטאיות והספורטאים, בגילאי הילדים, הנוער והבוגרים הגיעו להישגים בתשעה ענפים: ג'ודו, טריאתלון, שחייה, טאקוואנדו, קפיצה במוט, סקווש, סייף ושחמט.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון בירך את הספורטאיות והספורטאים המצטיינות/ים: "ההישגים שלכן/ם, האישיים והקבוצתיים משקפים את המחוייבות, המצויינות והמקצועיות של כל אחת ואחד מכם. העיסוק בספורט אומנם מביא סיפוק אישי אבל הוא מפתח גם את המרקם העירוני ובהישגיכן/ם אתן/ם מושכות ומושכים דורות של ילדות וילדים צעירים לעסוק בפעילות ספורטיבית - חינוכית ועל כך תודתינו נתונה לכן ולכם. המשיכו להביא גאווה למשפחה ולקהילה ובהצלחה בהמשך הדרך״.
ארנון אברמוב, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט: "הספורטאיות והספורטאים ההוד השרוניות/ים מגיעים להישגים רבים ומשמעותיים בשורה של ענפים, מביאים גאווה לעיר ותחושה שההשקעה של העירייה בקידום הספורט, התחרותי והעממי, נותנת פירות. לצד הספורט התחרותי, יש יותר ויותר קבוצות של תושבות ותושבים שעוסקים בפעילות ספורטיבית עממית מסוגים שונים ואנו כעירייה נמשיך לתמוך בכל סוגי הספורט, כערך עירוני, חברתי, ובריאותי מהמדרגה הראשונה".