טרגדיה בלתי נתפסת: רגע לפני גיוסה לצה"ל נהרגה אמש (שני) תמר סהר תושבת הוד השרון ותלמידת כיתה יב' בתיכון אביב ברעננה בתאונת אופנוע חשמלי בדרך רמתיים בעיר.
2 צפייה בגלריה
תמר סהר ז"ל
תמר סהר ז"ל
תמר סהר ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
אמש (שני) בשעה 22:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על תאונת דרכים בין אופנוע לאופניים חשמליים בדרך רמתיים בהוד השרון. חובשים ופרמדיקים נתנו לרוכבת האופנוע טיפול רפואי ופינו אותה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה - שם נקבע מותה. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
2 צפייה בגלריה
עמדת הזכרון שהציבו בתיכון אביב לזכרה של תמר ז"ל
עמדת הזכרון שהציבו בתיכון אביב לזכרה של תמר ז"ל
עמדת הזכרון שהציבו בתיכון אביב לזכרה של תמר ז"ל
(צילום: פרטי)
תמר, רקדנית מחול מוכשרת, חניכת הצופים "ומלאת חיים" כהגדרת מכריה ואוהביה, עברה להוד השרון מאלפי מנשה יחד עם משפחתה לפני כשנה. אימה של תמר, אילנית היא עובדת מועצת אלפי מנשה.
קרובי המשפחה ומכריה קיבלו בהלם מוחלט את הבשורה: "איך פרח כזה נקטף. הלב נשבר. מדובר בקסם של ילדה מוכשרת ערכית ומיוחדת במינה. אין מילים שניתן לנחם. פשוט אין מילים".
בשבט נחשון של תנועת הצופים ספדו לה: "המומים וכואבים התבשרנו על מותה של תמר סהר משכבת י"ב. תמר הייתה חניכה פעילה ואהובה בשבט עד כיתה י'. גם בשנתיים האחרונות תמר המשיכה להיות דמות מוערכת בקרב חברי השבט ורקדנית פעילה בבית הספר למחול ביישוב".
ראש מועצת אלפי מנשה שי רוזנצווייג: "אנו המומים וכואבים את פטירתה בטרם עת של תמר סהר ז"ל ושולחים תנחומינו להורים אילנית אלי והאחים. תמר גדלה והתחנכה באלפי מנשה ותמיד הייתה מעורבת בקהילה, חניכת צופים מובילה ורקדנית מוכשרת שהופיעה על בימות היישוב".
הלווייתה תתקיים היום (שלישי) בשעה 18:00 בבית העלמין באלפי מנשה.
הותירה אחריה שני הורים: אילנית ואלי אחות נגה ושני אחים.

יהי זכרה ברוך