תלמידות ותלמידי כיתות ה'-ו', ו- י"א-י"ב בהוד השרון שבו לבתי-הספר. ממשיך המאבק להחזרת שאר השכבות ללמידה.
1 צפייה בגלריה
תלמידי היסודי בחזרה לבתי הספר בהוד נשרון
תלמידי היסודי בחזרה לבתי הספר בהוד נשרון
תלמידי היסודי בחזרה לבתי הספר בהוד נשרון
(צילום: עיריית הוד השרון)
קראו גם >>
לאחר תקופה ממושכת של למידה מרחוק שבו הבוקר לבתי הספר תלמידי כיתות ה' ו' ו- י"א י"ב, בהתאם למתווה החזרה ללימודים, ולדירוג העיר הוד השרון כעיר ירוקה.
הלימודים בכיתות א'-ד' ימשיכו להתקיים חמישה ימים בשבוע בבית הספר ואילו בכיתות ה'-ו' ילמדו ארבעה ימי לימודים בבית הספר ויום אחד בלמידה מרחוק, בקפסולות של עשרים תלמידים.
בתיכונים כיתות י"א-י"ב לומדים גם כן בקפסולות, כיומיים עד שלושה בכל שבוע. נוכחות תלמידי התיכון בבית הספר מושפעת גם מבחינות הבגרות המתקיימות בימים אלה.
כיתות י' וחטיבות הביניים טרם שבו ללימודים והתלמידות/ים ממשיכות/ים בלמידה מרחוק וזאת למרות מאבק של המרכז לשלטון מקומי ושל עיריית הוד השרון להחזרת כלל התלמידות והתלמידים, לפחות בערים המדורגות ירוקות וצהובות.
בבית הספר היסודי רבין, קיבלו המנהלת מזל וינשטיין וצוות המורים את התלמידים בהתרגשות ואף פרשו למענם, שטיח אדום בכניסה לבית הספר.
התלמידות והתלמידים שהגיעו אמרו, כי כיף לשוב לבית הספר וכי הן/ם שמחות/ים לצאת סוף סוף מהזום ומהמסכים ולפגוש את כל החברים.
גם תלמידי הקפסולה בכיתה ה'3 הצטלמו יחד עם מסכי הזום, שאותם הם כל כך שמחים לעזוב.
נזכיר, כי הוד השרון צבועה מזה כמה ימים בירוק במודל הרמזור, ובהתאם להחלטת הממשלה ומשרד הבריאות, ניתן גם אישור לקיים לימודים בשטח פתוח בקבוצות של עד עשרים תלמידים, לקיים טיולים חד יומיים במסגרות החינוך שפועלות, וכן לקיים פעילות של תנועות נוער בשטח פתוח.
ובשורה נוספת לילדות/ים הגנים ולהוריהן/ם – בעקבות החלטת ראש העירייה, ביום ראשון 28.2 יתקיים יום לימודים מלא בגני הילדים ובצהרונים בהפעלת צוותי סייעות, זאת למרות שהיום מוגדר כחופשת פורים בהתאם ללוח השנה של משרד החינוך.
מנהלת אגף החינוך בעיריית הוד השרון, מיכל אפרתי: "אנו שמחים שמערכת החינוך חוזרת לפעילות ומקווים שבעוד שבועיים יצטרפו למעגל השבות/ים לבתי הספר גם תלמידות/י כיתות ז'-י'. לאור השנה האחרונה שבה הסגרים צמצמו את המפגשים החברתיים והפדגוגיים, התאמצו בעירייה לתת מענה במקום המדינה, ולאפשר את יום הלימודים הנוסף בגני הילדים".
ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי: "אנחנו שמחים היום על החזרה לבתי הספר, אך שותפים גם לאכזבתן/ם של תלמידות ותלמידי כיתות ז' עד י׳ ונמשיך לפעול לחזרתם המהירה. מצער הליך קבלת ההחלטות שגרם לכך שתלמידות ותלמידים, שבמהלך השנה האחרונה כמעט לא הגיעו לבתי הספר וכעת רואים את הקניונים נפתחים, כשהם נשארים עדיין בבית, רק כדי לחזור ללימודים, לפי המתווה הנוכחי ימים ספורים לפני חופשת הפסח. זו גם ההזדמנות להודות לצוותי החינוך שלאורך כל התקופה הזו התגייסו לתת את המענה הטוב ביותר למצוקות התלמידות/ים וכעת מוטלת עליהם המשימה, להחזיר את בתי הספר לשגרת הלימודים. תודה מיוחדת לצוותי הסייעות של גני העירייה והחברה לקידום החינוך והתרבות, שמאפשרים לנו להפעיל יום לימודים נוסף בגנים, למרות החלטת משרד החינוך על יום חופש ב 28.2".