יפעת ואבי אברביה, הוריו של יואב בן ה-11, שנפגע קשה בערב יום כיפור בתאונת דרכים בצומת המעפילים בהרצליה מספרים על תחושותיהם הקשות ומפצירים בהורים: "הקפידו על חבישת קסדות לילדיכם. הקסדה של יואב הגיע אלינו מפורקת לרסיסים. אם לא הייתה לו קסדה - לא היה לנו ילד".
1 צפייה בגלריה
אבי ויפעת אברביה באיכילוב ליד מיטת בנם שנפגע בתאונת דרכים
אבי ויפעת אברביה באיכילוב ליד מיטת בנם שנפגע בתאונת דרכים
אבי ויפעת אברביה באיכילוב ליד מיטת בנם שנפגע בתאונת דרכים
(צילומים: מסך חדשות 13, תיעוד מבצעי מד"א)
קראו גם >>>
"בכל כיפור הבן שלי נוסע על אופניים. הוא נסע עם קסדה ועם אורות בטיחות, אבל כנראה שגם בכיפור לא בטוח לרכוב בכביש", אמרה אמש (ה') אמו של יואב, יפעת. "המכונית שנסעה מאחוריו פגעה בו והעיפה אותו לצד השני של הכביש".
"הרופאים כרגע מתרכזים בפגיעת הראש שלו, רוצים לראות שאין החמרה והוא יוצא מסכנה. אנחנו מקווים לבשורות טובות ולבריאות ליואב - ושנצא מזה כמה שיותר מהר ובטוב.
"לא דמיינו שככה יגמר יום הכיפור הזה. יואב רכב על אופניים עם חבר שלו כמו כל שנה, היו שם הרבה אנשים שרכבו באופניים וראו את מה שקרה. אבא של חבר שלו שהיה איתו התקשר לבעלי ואנחנו פגשנו אותם בבית החולים", הוסיפה האם. "אנחנו בחוסר ודאות מה יהיה איתו, תחושה של כאוס". למשפחה נמסר כי מדובר בנהגת שפגעה בשגגה ביואב. לאחר שהבחינה שפגעה בו היא עצרה בצד הכביש והוזעק סיוע רפואי ומשטרתי למקום.
בני המשפחה קראו לציבור להתפלל לשלומו של יואב, והם נמצאים לצד מיטתו בבית החולים. ההורים: "יואב הוא ילד בוגר, אחראי, ממושמע, דואג לעצמו ולאחים שלו". והדגישו: "חשוב לי להגיד להורים - תקפידו על קסדות, מגינים ובטיחות".