בפוסט מטלטל אותו פרסמה אמש (ראשון) לאה אסטליין מרעננה היא מתארת, באופן נוקב, את שעברה היא וחברותיה במועדון בתל אביב לאחר שלא עברו סלקציה: " אתם מועדון, לא תור לשגרירות ארה"ב לקבלת ויזה".
1 צפייה בגלריה
לאה אסטליין עם חברותיה
לאה אסטליין עם חברותיה
לאה אסטליין עם חברותיה
(צילום: פרטי, פייסבוק)
קראו גם >>>
בפוסט אותו נביא במלואו כותבת אסטליין:"אני הולכת לדבר על נושא שמאוד מכעיס אותי ואני חושבת שהרבה מאוד יזדהו איתי. מה יותר כיף מלצאת בסוף שבוע לנקות את הראש לשתות עם החברים לרקוד ופשוט להיות בטוב? אין כיף כזה.
"מדינת ישראל היא מדינה נורא קטנה , אם אני גרה ברעננה כנראה שבגילי (23) אני וחברותיי נרצה לצאת למסיבה או איזה בר וכנראה שלא יהיו יותר מידי אפשרויות בעיר שלי למעשה אין פה לאן לצאת בכלל (חולה על רעננה) אבל אין פה לאן לצאת ואנחנו נצא לתל אביב כמו גם רוב האוכלוסייה הישראלית.
"העיר תל אביב שיחסי ביני לבינה כבר מזמן הפכו למורכבים, השתנתה מאוד לאורך השנים. מה שנקרא בנתה לעצמה "רייפוטישן" מלאה בקולינריה מעולה , ברים מועדונים קורקיטינים חשמליים הומלסים, סמים, אנשים מפוקפקים ומה לא? ממש כל הטוב שאפשר לבקש.
סצינת הלילה של תל אביב נהייתה שדה קרב, לא מבינים על מה אני מדברת? כבר אסביר את עצמי .
"כדי להכנס בימי חמישי שישי שבת לבר, מועדון כיף, צריך לבוא מראש עם קו מחשבה שאתה בא למלחמה. אתם חבורה של סטודנטים שכל השבוע למדו ועמלו למבחן? מדהים! הקושי האמיתי שלכם הולך להיות בלהכנס לפאקינג מועדון מסכן בתל אביב ולהוכיח למארחת שאתם "ראויים" מספיק בכדי להכנס .
"אז בואו רגע נעשה קצת סדר בבלגן ואני ממש מממש ממש מקווה שבעלי מועדונים יקראו את הפוסט שלי כי לי נמאס ואני בטוחה שגם לעוד אלף כמוני. אתם מועדון, לא תור לשגרירות ארה"ב לקבלת ויזה.
"אתם! כן כן אתם בעלי המועדון שמורידים הנחיות לסלקטוריות שלכן ולמארחות שלכן להתנהג כמו מפקדות בצבא ולגרום לאנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ לייאוש ותסכול כי לא מכניסים אותם למסיבה אלא אם כן הם מכירים איזה מישהו או ממש התחננו להכנס.
"מה יצא לכם מזה? הרי בואו נשים את הדברים על השולחן, אנשים באים לשים אצלכם כסף. באים להנות באים נטו לרקוד הם לא באים לחפש בעיות. למה לגרום לקבוצה של אנשים לתחושה הכי משפילה!! ואין מישהו שלא יודע על מה אני מדברת ! זאת התחושה הכי משפילה בעולם שאומרים לך בכניסה למועדון או בר, "אתם לא רשומים אתם לא נכנסים", "בודקת אם אתם ברשימות"
"נשמההההההה, רשומים לאן בדיוק!? אתם לפני רגע הכנסתם קבוצה של אנשים שהם גם לא רשומים פשוט באו לך טוב בעין , מי לימד אותך לעשות סלקציה? מה הקריטריון אלוהים!!
"ועוד משהו שחשוב לי להוסיף לעיר תל אביב ולסצנת הלילה - אתם הדבר הכי צבוע שקיים , העיר תל אביב אשר מתיימרת להיות: "ליברלית, פתוחה , ונאורה" ממש אבל ממש לא. מי מאיתנו לא ראה סלקציה גזענית בכניסה למועדונים? אין אחד שלא נתקל בכך ואני מדברת על כלל האוכלוסיות, אשכנזים, מזרחים, אתיופים זה לא משנה! כל אחד חווה פה זלזול, תחושות תסכול , ועוד תחושות שאנשים שרק רוצים לצאת ולהנות לא אמורים לחוות בכלל!
"החוק במדינת ישראל קובע!!! ואני מציינת קובע!! שמעל גיל 18 כל אחד רשאי להכנס לכל מועדון ובר שהוא ירצה , אין להפלות על פי גיל מהרגע שאתה מעל הגיל החוקי. אז לכל המועדנים שמחליטים מידי שבוע את מי כן להכניס או לא להכניס כי ההבדל בין 23 ל24 ל22 כל כך משמעותי מסתבר. תתביישו לכם הסלקציה הזולה שלכם שלא קשורה לגיל בכלל אלא לנראות, וכמה אתה מקובל ומקושר רק מבריחה קהל יעד איכותי שרק רוצה פאקינג להנות.
"המשחק העלוב הזה שמשחקות מארחות לכניסה למועדונים בתל אביב נהיה פתטי ועלוב. נראלי שבעידן הזה המופלא שלנו שרק מדרדר מרגע לרגע אנחנו קצת שוכחים שאנחנו בני אדם , כי מסגרות מסוימות גורמות לנו להרגיש שאנחנו מעל למישהו , אז בואו אגלה לכם סוד כולנו שווים , כולנו אותם אנשים, אין הבדל משמעותי ביני לבינכם. אל תתנשאו ואל תקטינו אנשים כי זה פשוט לא מגניב , אתם לא מעליי ואני לא מעליכם אז בטח ובטח שאתם לא תגרמו לי או לאף אחד להרגיש ככה.
"למה סצנת הלילה לא יכולה להיות יותר נחמדה ? וסימפטית? למה האובייס זה דיבור מסריח של המארחות בכניסה ושל סקלטוריות, למה לעזאעל זה ידוע מראש "שככה זה בתל אביב" ,מי אתם!? אני בעד שנביא לשינוי ! שנגרום לסופשים שלנו להראות הרבה יותר טובים ויפים. תהיו בני אדם זה לא כזה קשה וגם קארמה איז א ביצ'. מה שנקרא".