חברת הסטארט-אפ Bringg שפיתחה מערכת לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים ובין לקוחותיה 'קוקה-קולה' ו'מקדונלד'ס', החליטה לתרום את הטכנולוגיה שלה למתנדבי הסיוע לקהילה של הוד השרון, ולסייע להם לנהל את משלוחי הארוחות והתרופות ביתר יעילות.
Bringg החליטה לתרום את הטכנולוגיה שלה למתנדבי הסיוע לקהילה של הוד השרוןBringg החליטה לתרום את הטכנולוגיה שלה למתנדבי הסיוע לקהילה של הוד השרון
Bringg החליטה לתרום את הטכנולוגיה שלה למתנדבי הסיוע לקהילה של הוד השרון
(צילום: איילת עזורה)
במסגרת הפרויקט, 500 מתנדבי הסיוע לקהילה בהוד השרון, שפעלה תחת כנפיה של עירית הוד השרון ב'בית המתנדב' בהוד השרון, מסייעים במשלוח ארוחות ותרופות למאות בתי אב, הקהילה המבוגרת בעיר הוד השרון בגילאי 65 פלוס, ומשפחות נזקקות שנותרו בבידוד בבתים מחשש להידבקות במגפה ולא יכלו לקבל סיוע מקרובי משפחה.
צוות של חברת Bringg הצטרף לפעילות המתנדבים והתקין את מערכת המשלוחים במרכז המבצעים שבו מתנהל השינוע וההפצה של המשלוחים לרחבי העיר. מערכת המידע הדיגיטלית ארגנה מחדש את המשלוחים והפכה אותם ליעילים ומהירים יותר, ללא צורך בתוכניות נייר מודפסות ועבודת הכנה של גליונות אקסל בכל משלוח יומי.
מדי יום כ- 70 מתנדבים ומתנדבות קיבלו תוך כדי תנועה מסלול כתובות באפליקציה להפצתן בין הנמענים השונים בעיר – מסלול החלוקה תוכנן ביעילות ובהתחשב בקרבה בין הכתובות השונות. מקבלי המשלוחים קיבלו התראה אוטומטית בסמס מרגע שהמשלוח יצא ויכלו להתכונן להגעת המתנדב ולעקוב אחרי המשלוח מיציאתו ועד קבלת ההודעה על גמר החלוקה. בימים אלה נמצאת החברה במגעים עם מיזמים חברתיים ועמותות נוספים לקראת הגל השני של המגיפה שאולי יגיע בהמשך.