תושבת רעננה הורשעה לאחר שתקפה באופן קשה וגרמה חבלות לתושבת העיר שהעירה לה על חניה כפולה. השופט אביב שרון מבית משפט השלום בכפר סבא טען כי עדותה של התוקפת שהכחישה את המקרה הינה שקרית, מגמתית ולא אמינה בעליל, הרשיע אותה בתקיפה, חבלה של ממש ואיומים על תושבת אחרת שהוכתה בבריונות מול שני ילדיה הקטנים. בנוסף, השופט ביקר בחריפות את משטרת כפר סבא על מחדלי החקירה בתיק ועל פגמים מהותיים, שרק בעזרת תושייתה של המותקפת שתיעדה בזמן אמת, כמו גם עדויות נוספות הצליחו להוציא את הצדק לאור.
1 צפייה בגלריה
התוקפת איימה: "את הולכת למות"
התוקפת איימה: "את הולכת למות"
התוקפת איימה: "את הולכת למות"
(צילום המחשה בלבד: דוברות המשטרה)
קראו גם >>>
המקרה קרה לפני שנתיים. על פי כתב האישום, ביום 19.3.19 בשעה 12:50 ברחוב קלאוזנר 18 ברעננה חנתה נהגת את רכבה בין שתי חניות רכבים אנכיות, באופן שמקשה את הכניסה לאחת החניות. תושבת העיר, שהתקשתה להחנות עצרה בסמוך למקום כששני ילדיה הקטינים בתוך הרכב, וביקשה ממנה להחנות כראוי. לאחר חילופי דברים בין הצדדים, שפכה התוקפת על רכבה של האם כוס שתייה חמה, הכתה אותה בפניה באמצעות כפכף ושרטה אותה בידה הימנית. המותקפת נבהלה וברחה מהמקום לא לפני שהתוקפת אמרה לה: "את הולכת למות". כתוצאה מהתקיפה נגרמו לה חבלות בפנים, נפיחות ושטפי דם ומספר שריטות.
התוקפת טענה כי אכן היו חילופי דברים בינה לבין התושבת אבל הכחישה כי תקפה אותה או איימה עליה והגדילה לומר כי "היא בעצם הקורבן". בעדותה טענה כי היא כלל לא יצאה מרכב, אלא "שהיא פתחה את הדלת ו"קיללה אותי, כינתה אותי 'פרחה' ו'שרמוטה', אמרה לבעלי 'רוסי מסריח' והבן שלי בן ה-3 שהיה ברכב החל לבכות מהצעקות".
למרות הכחשותיה הגורפות, בית המשפט החליט להרשיע אותה לאחר שעדת ראיה אוביקטיבית נכחה בזמן האירוע ובנוסף, הגיע תיעוד של האירוע ממצלמת הגוף של הסיירת שהגיעה למקום: "בניגוד לגרסתן האמינה של עדות התביעה, הרי שגרסאותיהם של הנאשמת ובעלה מעלות פערים מהותיים ומצביעות על חוסר אמינות ומהימנות ברורים", כתב השופט בפסק הדין".
השופט כתב כי עדותה של התוקפת כה מסולפת עד שאפילו בשאלה פשוטה במה היא עובדת היא סתרה את עצמה: "במשטרה היא אמרה כי היא עובדת כגננת ומאמנת כושר ובבית המשפט היא טענה כי היא עובדת בניקיון. התרשמתי כי היא ניסתה להסתיר את העובדה שהיא בחורה בעלת חוזק פיזי וכושר גופני טוב, באופן שמתיישב עם גרסתה של המתלוננת כנצפה בסרטון מצלמת הגוף....טענת הנאשמת לפיה היא נותרה לשבת ברכב על מנת להרגיע את בנה הקטן ולא התקרבה לרכב המתלוננת הופרכה מניה וביה נוכח הצילומים שצילמה המתלוננת בזירה בהם נראית הנאשמת מחוץ לרכב. הוכח לפניי שהתוקפת נהגה בבריונות, קיללה, איימה ותקפה פיזית את המתלוננת, ולבסוף כשראתה שהאחרונה צילמה אותה ואת רכבה ומתכוונת להגיש נגדה תלונה נמלטה מהמקום".
השופט גם ביקר בחריפות את משטרת כפר סבא וטען כי מדובר בחקירה רשלנית: "החקירה התנהלה באופן רשלני מאוד, והיתה מאופיינת במחדלים רבים. ואולם, נוכח תיעוד ממצלמת הגוף של הסיירת, בה נצפית המתלוננת מראה לשוטרים את החבלות והם מאשרים קיומן ונוכח עדת הראיה אשר זכרה את פרטי האירוע – הוכחו פרטי האישום מעבר לספק סביר".