נמשכות עבודות פרויקט "מהיר לעיר", ליצירת נתיבי תחבורה ציבורית בדרך רמתיים בהוד השרון: החל מחודש מאי ולמשך כחצי שנה יבוצעו העבודות בדרך רמתיים במקטע שבין הרחובות ז'בוטינסקי-הגיבור בצד המערבי. העבודות כוללות הוספת נתיב תחבורה ציבורית, הפעלת רמזור חדש בצומת ירקונה, סלילת שביל אופניים, חידוש תשתיות, שדרוג הרחוב והמרחב העירוני ופיתוח נופי.
1 צפייה בגלריה
פרויקט מהיר לעיר בהוד השרון
פרויקט מהיר לעיר בהוד השרון
פרויקט מהיר לעיר בהוד השרון
(צילום: חברת נתיבי אילון)
קראו גם >>>
העבודות יבוצעו בימים א'-ה' בשעות היום ויכללו עבודות לילה שיבוצעו במקטעים וזאת על מנת לצמצם את ההפרעה לתושבים והנוסעים ברחוב.
בשלב הראשון לא יתאפשר מעבר הולכי רגל במדרכה המערבית מצומת ז'בוטינסקי עד לצומת הגיבור. (המעבר יתאפשר באמצעות המדרכה המזרחית בלבד). הגישה לתחנות האוטובוס תתאפשר כרגיל.
השבוע יופעל הרמזור החדש בצומת ירקונה לטובת בטיחות התנועה והמשך העבודות.
מהעירייה נמסר כי, "משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון ועיריית הוד השרון מקדמות את הקמת הרשת המטרופוליטנית של נתיבי תחבורה ציבורית, כדי לאפשר לתושבות ולתושבים ליהנות מתחבורה ציבורית נוחה, יעילה ומתקדמת יותר. במסגרת הפרויקט יסללו נתיבי תחבורה ציבורית ושביל אופניים לאורך דרך רמתיים וישודרג המרחב העירוני במקטע שבין צומת ז'בוטינסקי לצומת הגיבור".
ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי: "אנו פועלים לקידום עיר מקיימת על ידי הוספת נתיבי תחבורה ציבורית ורשת שבילי אופניים והליכה עירוניים, כמו גם הצללה של נתיבי ההליכה בעיר, כל זאת על מנת לעודד הליכתיות וחיזוק העירוניות שאינה נסמכת על תנועה של רכבים פרטיים".