הוד השרון עיר ירוקה: הוד השרון חזרה היום להיות עיר ירוקה על פי הגדרת הרמזור של משרד הבריאות. שבועיים וקצת בלבד לאחר שבערב יום כיפור התקבלה הידיעה על הפיכת העיר לאדומה.
1 צפייה בגלריה
דרך רמתייים בהוד השרון
דרך רמתייים בהוד השרון
דרך רמתייים בהוד השרון
(צילום: ירדן עזיזי)
קראו גם >>
בזכות מחויבות של כל התושבות והתושבים ופעולות העירייה והמשל"ט לקידום ההסברה, צמצום התחלואה וקטיעת שרשראות ההדבקה, חזרה היום הוד השרון למעמד בו היתה במשך רוב חודשי משבר הקורונה והפכה לירוקה.
נכון להיום, יום שלישי ה-13 באוקטובר, יש בהוד השרון 142 חולים פעילים, 6 מהם מאושפזים בבתי חולים ו-3 במלוניות ו-354 מבודדים.
בשבועות האחרונים הפעילה עיריית הוד השרון בשיתוף עם פיקוד העורף ומשרד הבריאות את המשל"ט העירוני שתיכלל את כלל הפעולות להורדת התחלואה ואת פעולות ההסברה, הסיוע והאכיפה של עובדות ועובדי העירייה ושל מאות המתנדבות והמתנדבים.
חשיבות החזרה להגדרה ירוקה נעוצה בעיקר סביב התכנות הסרת הסגר ומתן אפשרות לערים לפעול באופן עצמאי בתחומי חיים נרחבים. בעיריית הוד השרון בוחנים את גבולות הרמזור כדי לקדם חזרה לשגרה על פי הנחיות התו הסגול בעולם העסקים, החינוך והתרבות.
ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי אמר: "מודל הרמזור אמור לאפשר דיפרנציאליות בהגבלות ואני שמח שבפרק זמו קצר הצלחנו בזכות אחריות עירונית, משמעת ועמידה בהנחיות של התושבות והתושבים, ופעילות אינטנסיבית של העירייה, עובדיה ומתנדביה, לחזור למצב האופטימלי.
"היום במיוחד, עלינו לזכור שהישג הזה איננו מובן מאליו ושהאתגר המרכזי הוא להמשיך ולשמר את המצב על ידי הקפדה על ההנחיות. אם לא נקפיד על כך העלייה בתחלואה תהיה מהירה והתוצאה של זה תהיה ההדרדרות בצבעי הרמזור ומגבלות על החיים העירוניים. החזרה למעמד של עיר ירוקה תאפשר לנו לפעול לקידום פתיחה אחראית של פעילויות בעיר, החל מתחילת השבוע הבא. אנא המשיכו להקפיד על ההנחיות - לעטות מסכה, להימנע מהתקהלויות ולשמור על הגיינה. ביחד ותוך אחריות אישית וקהילתית, ננצח את המגיפה ונחזור לשגרה עירונית מבורכת".