מיצג מצמרר: לרגל ציון היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים התקיימה מכירה מיוחדת בביגודית של ויצו בהוד השרון, שכל הכנסותיה הועברו לטיפול בנשים שחוות אלימות במשפחה. כחלק מהמכירה הוצמד לכל בגד שלט עם פרטי נרצחת, בהם גם התינוקת של משפחת בן עמי מהוד השרון שנרצחה בחודש מרץ השנה על ידי אביה ברק בן עמי.
2 צפייה בגלריה
המיצג בביגודית ויצו הוד השרון
המיצג בביגודית ויצו הוד השרון
המיצג בביגודית ויצו הוד השרון
(צילום: פורום אביב-קהילת תושבי הוד השרון)
קראו גם >>
"זה לא בגד של התינוקת שנרצחה", הבהירו בויצ"ו, "אלא מיצג שנועד להביא לתודעה את האלימות נגד נשים ואת אזלת היד של הממשלה ובתי המשפט. לכל נרצחת עשינו שלט עם פרטי המקרה ואת השלט הצמדנו לבגד וכל ההכנסות מהמכירה המיוחדת הזאת הועברו למקלטים לנשים מוכות".
2 צפייה בגלריה
ברק בן עמי, אשתו ובנותיו
ברק בן עמי, אשתו ובנותיו
הרוצח ברק בן עמי, אשתו ובנותיו
(צילום: מתוך הרשת החברתית)
כזכור, ביום 6.3.20 בבוקר, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על ברק בן עמי שדקר את בני משפחתו. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה רבים שאיתרו בחצר הבית את האישה כשסימני דקירה על גופה, את בתה בת ה- 3 כשהיא דקורה על הספה בדירת סבא וסבתא ואת הבת הנוספת בת ה- 10 חודשים כשהיא על הספה ביחידת הדיור דקורה במצב אנוש. האם פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון כשהיא במצב קשה ואילו בנותיה פונו לביה"ח מאיר כשמצבן קשה ואנוש. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע מותה של התינוקת.
"יש בישראל מציאות יום יומית מהגיהנום לנשים מסויימות גם פה בעיר שלנו. צריך לזכור, להסתכל, צריך שנהיה קשובים ושנושיט יד איפה שאפשר".