עיריית הוד השרון ניצלה את העדרותם של התלמידים מהגנים ובתי הספר במהלך ימי הסגר, בכדי לקדם עבודות שיפוץ וצביעה במוסדות החינוך, כמו גם לחיזוק תשתיות הלמידה מרחוק.
1 צפייה בגלריה
בית ספר אלון. עבודות שיפוץ נרחבות
בית ספר אלון. עבודות שיפוץ נרחבות
בית ספר אלון. עבודות שיפוץ נרחבות
(צילום: דוברות העירייה)
קראו גם >>
בין השאר נערכה צביעה חיצונית של 24 גני ילדים ושל חטיבת ראשונים, הותקנו הצללות בבתי הספר רבין, תמר, נחשון והירוק. בימים אלה נמשכות העבודות על בניית מרחבים מוגנים בבית ספר תמר והגדלת חדר המורים ואזור המנהלה ביגאל אלון, כמו גם השלמת הקומה העליונה שתוסיף 3 כיתות לימוד נוספות.
העבודות ברובן צפויות להסתיים עד לחזרתם של התלמידים ללימודים בבתי הספר. מחלקת אחזקת מוסדות באגף הבינוי מטפלים בימים אלו גם בהכנת מוסדות החינוך לחורף ובניקוי גגות, מרזבים וקולטנים בכל מוסדות החינוך בעיר.
בנוסף, בהעדר מענה בנושא ממשרד החינוך, רכשה עיריית הוד השרון קווי תקשורת נפרדים לשם שדרוג רוחב הפס בבתי הספר השונים בעיר ושיפור הלמידה המקוונת. עד כה הושלמה פריסת הקווים ב- 75% מבתיה"ס, בימים אלו עובדת העירייה על השלמת הפריסה בבתי הספר הנותרים.
לדברי מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך בעיריית הוד השרון: "החלטנו להוציא מעט מתוק מהסגר ומהפסקתם הזמנית של הלימודים הפרונטליים, בכדי לייצר אווירת לימודים נעימה יותר בגנים ובבתי הספר. אני שמחה שילדות וילדים רבים חזרו כבר השבוע לגנים צבועים ושבקרוב יוכלו התלמידות והתלמידים להנות גם הם מהשיפוצים. בינתיים, לא חיכינו למשרד החינוך וחיזקנו את תשתיות האינטרנט המהיר בבתי הספר, על מנת להבטיח למידה מרחוק יעילה וטובה".