אבל כבד בכפר סבא: שני הנרצחים אתמול (חמישי) בפיגוע הירי בפאב אילקה בתל אביב הם תומר מוראד (28) ואיתם מגיני (27) מכפר סבא.
2 צפייה בגלריה
מימין: תומר מוראד ואיתם מגיני ז"ל. חברי ילדות
מימין: תומר מוראד ואיתם מגיני ז"ל. חברי ילדות
מימין: תומר מוראד ואיתם מגיני ז"ל. חברי ילדות
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
רז ברוורמן, עד ראייה, סיפר: "ישבתי בבר 'צינה', שתיתי בירה עם חבר ופתאום שמענו יריות. ראינו אנשים רצים והבנו שיש פיגוע. נכנסנו פנימה לתוך הבר. חלק היו במטבח, חלק בשירותים, חלק מאחורי הבר. עובדי הבר עשו עבודה נפלאה להכניס את כולם פנימה. בשלב מסוים תפסתי סכין והצטרפתי לחבר'ה חמושים. היו המון אזרחים שלקחו יוזמה והתחילו לחפש ולתת מענה של לתת ביטחון למי שנמצא מסביב.
2 צפייה בגלריה
תומר מוראד ז"ל
תומר מוראד ז"ל
תומר מוראד ז"ל
(צילום: פרטי)
"בשלב מסוים הבנתי שזה פחות יעיל ושאני אהיה נטל כי זו סכין ואין לי אקדח, אז חזרתי חזרה. הרגשתי שאני בשליטה ומפוקס, אז הגבתי כמו שלימדו אותנו מגיל צעיר. אני הרגשתי שעם כל הבלבול והבלגן, אנשים היו בשליטה ועם כל הפחד התנהלו בצורה שאפשר להתגאות בה".
עמית, שישב בבר "אילקה" בזמן הפיגוע, אמר: "אלו היו רגעים קשים, הגעתי לשם חמש דקות לפני שזה קרה. בקושי הספקתי לשבת ואז היה הפיצוץ הראשון. בפיצוץ השני הדלת התנפצה וכולם התחילו לרוץ לתוך הבר. זה היה עניין של דקה עד שאתה קולט מה קורה. אני מגיע לפה הרבה, המשפט 'לי זה לא יקרה' סימנתי עליו וי עכשיו. זה קרה לי. היה פה כאוס אחד גדול. פצועים, זכוכיות, מפחיד. רק אחר כך אתה קולט שהחיים שלך ניצלו"
מעיריית כפר סבא נמסר: ״עיריית כפר סבא מרכינה ראש בכאב גדול ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות הנרצחים בפיגוע אתמול בתל אביב. המשפחות מלוות מאז הלילה על ידי עובדים סוציאליים מאגף שירותים חברתיים-קהילתיים, המעניקים להם את כל הסיוע הנדרש. העיר כפר סבא כולה מחבקת את המשפחות ושולחת איחולי החלמה לפצועים״.

יהי זכרם ברוך.