תנועת "כנפיים של קרמבו" הודיעה למשפחות החניכים כי בעקבות ירידה בתמיכת הממשלה בה, והגעה שלה אל סף משבר תקציבי ותזרימי, לא יתקיים השנה מחנה הקיץ התנועתי.
2 צפייה בגלריה
תנועת הכנפיים של קרמבו
תנועת הכנפיים של קרמבו
תנועת הכנפיים של קרמבו
(צילום: תנועת הכנפיים של קרמבו)
"מחנה הקיץ הוא מפעל השיא של כנפיים של קרמבו כבר יותר מעשור. אנו מודעות לחשיבותו עבור הפעילים ומשפחותיהם, אבל עלינו לנקוט באחריות שתבטיח את פעילות התנועה עד שתוסדר תמיכה ציבורית רחבה התואמת את אופי הפעילות והיקפיה", כתבו להורי הפעילים בתנועה מנכ"לית כנפיים של קרמבו, טליה בז'רנו וסמנכ"לית הפעילות הארצית סתיו ויץ.
2 צפייה בגלריה
סניף כנפיים של קרמבו ברעננה
סניף כנפיים של קרמבו ברעננה
סניף כנפיים של קרמבו ברעננה
(צילום: כנפיים של קרמבו)
עוד כתבו השתיים כי "אנו מאמינות בחשיבותה ומשמעותה של 'כנפיים של קרמבו' לחברה הישראלית, ובטוחות כי השותפות עם משרד הרווחה והביטחון החברתי תביא לכדי פתרון של המצב שבו אנו נמצאים לטובת כלל הפעילים ומשפחותיהם". את המכתב חתמו במשפט: "את המנגינה הזו אי אפשר, ואסור, להפסיק".
בעקבות הקיצוץ הודיעו בתנועת הצופים וכן בעיריית רמת השרון כי יסייעו לתנועה לקיים את מחנות הקיץ.
קראו גם:
עיריית הרצליה הודיעה כי תמשיך לסייע למחנות הקיץ של עמותת "כנפיים של קרמבו", וזאת בעקבות קיצוץ התמיכה הממשלתית.
"עיריית הרצליה לא תאפשר פגיעה בילדים ותמשיך לאפשר את התנאים לקיום מחנה הקיץ שמספק תוכן חשוב, איכותי וערכי לילדים וילדות עם צרכים מיוחדים", ציינו בעירייה.
אבי גרובר ראש עיריית רמת השרון: "הפעילות של ׳כנפיים של קרמבו׳ היא לא פחות מקדושה, אין לי שום דרך אחרת לתאר אותה. מקום של טוב אמיתי ושוויון. הנוער היפה במיטבו. גולת הכותרת של הפעילות הזאת היא מחנה הקיץ ואני לא יכול לדמיין מצב שהמחנה הזה יבוטל.
ככל שנידרש, אנחנו ברמת השרון נממן לסניף המקומי של ׳כנפיים של קרמבו׳ לצאת. מדינת ישראל חייבת מיד למצוא את התקציב הנדרש ולפתור את הבעיה ברמה הארצית. כיו"ר ועדת הנוער בשלטון המקומי אדאג לקבוע עם כל גורם רלוונטי ואדאג בכל כוחי שימצא פתרון דחוף לבעיה".