כאב לא נתפס: עמית כהן בן ה-25 בהוד השרון הוא אחד מהנרצחים במתקפת החמאס במסיבת נובה בקיבוץ רעים. הוא הובא למנוחות אמש מלווה במשפחה ומאות חברים ומכרים כואבים: "לא מאמינים שזה קורה לנו".
2 צפייה בגלריה
עמית כהן ז"ל
עמית כהן ז"ל
עמית כהן ז"ל
(צילום: פרטי)
כהן ז"ל, עבר לאחרונה להתגורר בהוד השרון, שם עבד כמתווך בסוכנות התיווך רימקס ומייד התחבר עם כל סובביו. הוא נכח במסיבה בקיבוץ רעים יחד עם חברתו שעדיין נעדרת, שם גם נרצח באכזריות.
עמיתתו לעבודה ג'ני ספדה לו: "אחרי 36 שעות של מתח ודאגה קיבלנו את הבשורה הנוראה מכל והלב שלי נשבר לרסיסים, אני עדיין מסרבת להאמין שזה נכון, לא יכול להיות שהילד קסם עם החיוך הכי יפה ושובב, מצחיק, שנון ומיוחד איננו.

2 צפייה בגלריה
עמית כהן ז"ל
עמית כהן ז"ל
עמית כהן ז"ל
(צילום: פרטי)

"מהרגע שהצטרפת למשרד כבשת את כולם ואותי במיוחד, הפכנו להיות צוות (צמד חמד) בלתי נפרדים, האינטראקציה בינינו היתה מדהימה, עבדנו בכיף, צחקנו בלי סוף, הסתלבטנו על כולם וגם הצלחנו לא מעט במה שעשינו, איך אני אמשיך עכשיו בלעדיך? איך נטשת אותי לבד? מי ישאל אותי כל יום בצהריים: מה אוכלים? וטוען ששיפוד בפיתה זה החיים", מי יקח לי את הקפסולות של הקפה? עם מי אעלה לגג לרכל ולקטר? מי יצחיק אותי? אוי עמית שלי איזה חור השארת לי בלב, אני כבר מתגעגעת אליך, תודה על הזמן שחווינו יחד. תנוח על משכבך בשלום ילד יקר שלי, לא אשכח אותך לעולם".
ממשרד התיווך ספדו לו: "רי/מקס הוד והדר בהוד השרון מבכה את האובדן הקשה מנשוא של עמית כהן, רק בן 25, בחור חייכן ומקסים שכל העתיד היה לפניו ונגדע על ידי רציחתו על ידיי חיות האדם , מתגעגעים וכואבים , יהיה זכרך ברוך ונשמתך צרורה בצרור החיים".
קראו גם:
בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה ומרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא.
יהי זכרם ברוך