בשבוע שעבר נחתם חוזה על קמפוס ענק המשתרע על כ 4 דונם, הששיך למוסדות חב"ד בראשות הרב שמשון טל בהוד השרון. הקמפוס ממוקם ברחוב בארי (סמוך למרכז העיר) ותוקם בו ישיבת תומכי תמימים חדשה. כמו כן המעונות וגני חב”ד הפזורים ברחבי העיר יצטרפו לקמפוס החדש.
2 צפייה בגלריה
המתחם החדש והמנעול שנמרח בזפת
המתחם החדש והמנעול שנמרח בזפת
המתחם החדש והמנעול שנמרח בזפת
(צילומים: חב"ד אינפו)
הידיעה אודות הקמפוס שנפתח עוררה גלים ברחבי הוד השרון. תושבים רבים הביעו את התנגדותם וחששם מהמהלך, שלדבריהם הוא סנונית ראשונה בכוונת חב"ד, וחרדים, להשתלט על הוד השרון.
כנראה שמפגש זה לא הועיל הרבה, וכאקט מחאה, אלמונים שפכו בתחילת השבוע דבק מגע על המנעולים בכניסה למתחם, דבר שעורר את זעמם של תושבים אחרים שטענו כי מדובר "כהמשך ישיר ל'אנרכיסטים' ששונאים כל מה שיש לו ריח של יהדות".

2 צפייה בגלריה
המנעול שנמרח בזפת
המנעול שנמרח בזפת
המנעול שנמרח בזפת
(צילום: חב"ד אינפו)

בחב"ד הגיבו למהלך במתינות, החליפו את המנעולים, וביקשו שלא ללבות את הלהבות וליצור מלחמת דת בעיר.
ביום שישי האחרון כדי להרגיע את הרוחות נפגש שליח חב"ד הרב שמשון טל עם מספר מתנגדים למפגש שנועד להרגיע את התושבים והוסבר כי מדובר בסך הכול באיחוד מספר מקומות של חב"ד שפזורים בעיר למקום אחד בלבד, וכי אין מדובר בכוונת השתלטות כזו או אחרת.
אתמול (ראשון) שפכו אלמונים זפת על המנעולים החדשים שהוחלפו. בחב"ד הגיבו: "כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

קראו גם:
הפעילה חברתית נירית סוקול הוסיפה "שלא תתבלבלו אין פה מלחמת דת וגם לא תהיה ולא ניתן לאלה שרוצים להשתמש בזה הזדמנות לעשות ספין פוליטי לקראת הבחירות. אנחנו בסך הכל רוצים לשמור ולשמר את הקיים שעובד נפלא ולכבד כל מגזר ומגזר בעיר הזו. יריקה זו בפרצוף מצד קומץ תושבי העיר מראה את הצדדים המכוערים ביותר אשר יש להוקיע אותם באופן מיידי. ועד שיתקינו שם מצלמות אנו תקווה כי מעשים הללו לא יחזרו על עצמם וכי השמירה על הרכוש הציבורי תהווה עבור כולם חשיבות מן המעלה הראשונה. שימרו על המרחב הציבורי כי הוא של כולנו".