"תחבר את הלבבות": עולמה של תושבת השרון המעצבת המוכשרת ליאור גלבאום התהפך ב- 7 באוקטובר. היא שרדה את הטבח בפסטיבל הנובה, ועושה הכל כעת כדי לסייע לשורדים כמוה, שעברו אובדן לא נתפס לעבור את הימים האלו.
2 צפייה בגלריה
ליאור גלבאום והשרשרת לשורדי הנובה
ליאור גלבאום והשרשרת לשורדי הנובה
ליאור גלבאום והשרשרת לשורדי הנובה
(צילומים: פרטי)
היא פתחה בקמפיין מימון המונים באתר גיב בק, ועיצבה תכשיט מיוחד, שרשרת, שאותה היא מתכוונת לחלק לכל השורדים.
"שרדתי את הטבח בפסטיבל ה-״נובה״. נכחתי בזוועות ואיבדתי חברים אהובים", אומרת גלבאום, "צורפות היא חלק מהותי בחיי, וכעת היא חלק מרכזי מתהליך הריפוי שלי בהתמודדות עם הטראומה. עכשיו, אני רוצה לנסות להגיע לכמה שיותר מהשורדים ולעזור להם לא להרגיש לבד.

2 צפייה בגלריה
השרשרת לשורדי הנובה
השרשרת לשורדי הנובה
השרשרת לשורדי הנובה
(צילום: פרטי)

"המטרה שלי בשיתוף עם הפקת ה-"נובה", להכין לפחות 250-300 שרשראות ״נובה״ ולהעניק אותם בחינם לשורדים. השרשראות יהוו כסמל מחבר בין חברי הקהילה. את השרשראות אחלק בדוכן שאקים ביחד עם ההפקה במתחם ה-״נובה הלפ״ שבקיסריה, המשמש כמתחם טיפולי למען השורדים.
"השרשראות עשויות מחומר כסף 925. משקל שרשרת נע בין 2-3 גרם ומידות התליון 3*1 ס״מ. עלויות הייצור מוזלות לפרוייקט זה ולכן שרשרת אחת היא כ-100 שקלים, תודות למחירים מוזלים של ספקים ישראלים שנרתמו למען הפרויקט".

קראו גם:

בפנייתה לסיוע היא אומרת: "עזרו לי לחזק את הקהילה המיוחדת שלנו. בעזרתכם אוכל לצרוף לאנשי ה-״נובה״, אנשים טובים, שבסך הכל אוהבים לרקוד ולחגוג את החיים- שרשרת. שתחזק אותנו ותחבר את הלבבות שלנו יחד. כדי שאף אחד לא ירגיש לבד. עזרו לי לעזור לאחים ולאחיות שלי. עזרו לנו להתחזק".