בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו הבוקר (שני) בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בכביש 6 לדרום סמוך למחלף אייל במעורבות 4 כלי רכב.
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים קשה
תאונת דרכים קשה
תאונת דרכים קשה
(צילום המחשה: תיעוד מבצעי מד"א)
על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעה נהגת רכב באורח אנוש וגבר נוסף נפצע באורח קל. 2 הפצועים פונו למרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה. כמו כן, כביש 6 נחסם לתנועה ממחלף ניצני עוז דרומה.

2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים
תאונת דרכים
תאונת דרכים
(צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א)

דובר מד"א, זכי הלר: "בשעה 07:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין 4 כלי רכב בכביש 6 לדרום, סמוך למחלף נצני עוז לכיוון מחלף אייל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר אישה כבת 34 במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית תוך פעולות החייאה, ובנוסף גבר כבן 39 במצב קל עם חבלות".
קראו גם:
חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א, חיים אלגרבלי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, רכב פרטי שבו נלכדה הנהגת היה מעוך ובנוסף מספר כלי רכב נוספים, לאחר החילוץ מהרכב, הענקנו לאישה טיפול רפואי, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק וסבלה מחבלה רב מערכתית, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך כדי פינוי לבית החולים כשמצבה אנוש. גבר כבן 39 מרכב אחר היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות קלות ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית החולים במצב קל".