"לא ניתן להתעלם ממגפת ההשמנה ההולכת וגוברת בקרב ילדים. תקופת הקורונה העצימה את הבעיות הקיימות. לכן הקמתי את המותג 'ילדות בריאה' שיסייע לילדי ישראל לשמור על שגרה בריאה, הכוללת תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית ושמירה על סדר יום מגוון".
כך אומר טל חיניץ (21) מכפר סבא, שמותג הדגל בתחום הילדות הבריאה הוא משחק קופסה לילדים הכולל לוח מגנטי, כרטיסיות, חוברת מידע, מתכונים וטיפים כדי לעודד אורח חיים בריא.
חיניץ הוא בוגר חטיבת שרת ותיכון כצנלסון, שהשתחרר לפני כמה חודשים משירותו הצבאי כלוחם ביחידת המעברים, וכיום עובד כאחראי משמרת במסעדה אסיאתית בקניון כפר סבא הירוקה. הוא לומד בבית הספר לתקשורת "מייק", ואת שעות הפנאי שלו הוא מקדיש לקידום מיזם הבריאות שהקים.
"מאז ומתמיד נשמתי יזמות ועבודה קשה", הוא מספר". במהלך לימודיו בחטיבה ואחר כך בתיכון, היה חיניץ חלק מקבוצת יזמים צעירים שפיתחה משחק בתחום הבריאות. הקבוצה זכתה בתחרות הארצית, עלתה לתחרות האירופאית שנערכה בריגה, בירת לטביה, וזכתה במקום הראשון. "הקבוצה לא המשיכה עם הפרויקט. לפני מספר חודשים החלטתי להקים עסק משלי ובחרתי בתחום הבריאות, שכבר צברתי בו ידע והרגשתי שהוא חלק ממני".
חיניץ פיתח מיזם בריאותי בשיתוף פעולה עם הדיאטנית הקלינית נטי לוינטון, שמתמחה בתחום ילדים ונוער, ומלווה מקצועית את פיתוח המוצרים והסדנאות.
קראו גם >>>>
המותג שהקים "ילדות בריאה" כולל מגוון מוצרים העוסקים בתחום הבריאות לילדים. מוצר הדגל הוא "המסלול הבריא", משחק אינטראקטיבי לילדים בגילאי 3+, המשלב חוויה עצמאית עם חוויה חברתית ואמור לסייע להורים להקנות לילדיהם הרגלי שגרה בריאה ושמירה על סדר יום מגוון. "הרעיון הוא לעודד אורח חיים בריא (תזונה נכונה ופעילות גופנית) באמצעות משחק אמיתי, ללא שימוש במסכים", מדגיש חיניץ. המשחק הוא רק הסנונית הראשונה. בחודשים הקרובים ייצאו לאור מוצרים נוספים כמו סדנאות בישול בריא עבור הורים וילדיהם.
חיניץ השקיע מכספו בייצור המשחק וכיום הוא מקדם את שיווקו באמצעות הרשתות החברתיות. בקרוב יעלה לאוויר קמפיין עם משפיעניות רשת. המשחק כבר נמכר ברשת (https://www.yaldutbriaa.co.il/ ובאינסטגרם: yaldut_briaa). הוא מקווה לשווק אותו גם באמצעות עיריות, בתי ספר, גנים, בתי חולים ודיאטניות.
ומה אתה רוצה להיות שתהיה גדול?
"הייתי רוצה להיות חלק מעולם התקשורת, בטלוויזיה למשל, וגם להמשיך ולעסוק במיזמים בעלי ערך מוסף חברתי".