השיר שנחטף: ערן ניר, תושב רמת פולג בנתניה, הוציא שיר מרגש - "נשארנו לבד" - על אירועי ה-7/10 ולא האמין שהשיר הזה "ייחטף" על ידי הג'יהאד האיסלאמי כרקע לסרטון אותו פרסם של החטוף אלעד קציר: "הדבר היחידי שיכול לעודד, זה אם במקרה אלעד שמע את השיר".
2 צפייה בגלריה
ערן ניר והסרטון של הג'יהאד
ערן ניר והסרטון של הג'יהאד
ערן ניר והסרטון של הג'יהאד
(צילומים: פרטי)
כזכור, בחודש ינואר השנה הג'יהאד האיסלאמי פרסם סרטון טרור פסיכולוגי בניסיון להפעיל לחץ על ישראל. בסרטון מופיע אלעד קציר (47), שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז. ברקע של הסרטון הושמע שירו המרגש של ערן ניר "נשארנו לבד".
"האמת שאני דיי בשוק שהחלאות האלה פרסמו את השיר שכתבתי כמוזיקת רקע בווידאו של אלעד קציר. הדבר היחידי שיכול לעודד, זה אם במקרה אלעד שמע את השיר וזה נתן לו קצת נחמה שהוא ושאר החטופים (ומשפחותיהם) בליבנו ומחשבותינו תמיד".

2 צפייה בגלריה
ערן ניר
ערן ניר
ערן ניר
(צילום: ניר יהלי)

ניר בן ה- 44, נשוי ואב לשלושה, הוא יוצר מוכשר המתגורר ברמת פולג בנתניה ומנהל פרויקטים בתחום ההייטק. השיר "נשארנו לבד" הוא הסינגל הראשון שהוא מוציא לאור, כאשר הוא מתכונן להוציא שירים נוספים בקרוב.


הרקע לכתיבת השיר לדברי ניר היה: "תחושת המועקה הגדולה שרודפת אותנו בחודשים האחרונים מאז פרוץ המלחמה. מאז אנחנו לא בדיוק מצליחים לנשום עד הסוף, אולי רק ריאה אחת מצליחה והלב פצוע ומדמם לתוך עצמו.
"זה שיר שכתבתי במהלך היומיים שאחרי השבת הזוועתית ההיא, שאנחנו עדיין תקועים בה, בין כל העצב, הכאב, ההלם, הכעס, ההשפלה והשאלה איך בכלל הגענו למצב הזה? שאל מול כל הרוע והשנאה המטורפת הזאת תושבי העוטף, הנובה וכן גם קצת כולנו נשארנו לבד".

קראו גם:

נשארנו לבד


נשארנו לבד, נשארנו לבד
נשארנו לבד, נשארנו לבד
פקחנו עיניים, ברגע אחד נפלו השמיים, השער נפתח
להקיץ מחלום שהפך בלהות, איך נתנו בגן עדן להכניס מפלצות

כשהקולות התקרבו , צעקנו בשקט, ניסינו לנשום, להחזיק את הדלת
מבטים אחרונים וגם בלי מילים, מבינים

שנשארנו לבד, נשארנו לבד
נשארנו לבד, נשארנו לבד

ילדים של הטבע, ילדים בצבעים
רצים בחצי נשימה, חיצי רעל פוגעים
שהכל כאן קרוב, ואמא כבר בטח יושבת בבית

מילים: ערן ניר
לחן: ערן ניר, אלמוג טבקה
הפקה ועיבוד מוזיקלי: אלמוג טבקה
מיקס: אלמוג טבקה
גיטרות: צח אגסי
צ׳לו: יעל שיזף
קולות רקע: ערן ניר, אלמוג טבקה
מאסטרינג: שי כהן