צביקה סודרי, בן 40, תושב כפר סבא המתמודד עם תסמונת דאון, הגיע בסוף השבוע האחרון לביקור שגרתי במכולת השכונתית. לטענת משפחתו, זה התחיל עם הקנטות והעלבות מצד ילד בן 11, והסתיים במכות רצח שחטף מאביו של אותו ילד.
1 צפייה בגלריה
צביקה מוכה במכולת
צביקה מוכה במכולת
צביקה מוכה במכולת
(צילום: מתוך הסרטון)
קראו גם >>>>
הסיפור שפורסם באתר "שווים", הגיע סודרי לקניות במכולת הקבועה שלו, הנמצאת בשכונת מגוריו בכפר סבא. במהלך הקניות, לטענת עדים, החל ילד בן 11 שהסתובב במקום להקניט אותו ולזרוק לעברו הערות משפילות. לדבריהם, סודרי לא הגיב מלבד לבקש מהילד להתרחק ממנו. עם צאתו מהמכולת, כך טוענת משפחתו של סודרי, התקרבה אליו אימו של הילד וניסתה לתקוף אותו. לדברי אנשים שנכחו במקום, אחרי מספר דחיפות הגיע הספר מהמספרה הסמוכה, שמכיר את צביקה, וניסה לגונן עליו בגופו מפני האם.
אבל זה לא נגמר שם. כמה דקות לאחר מכן הגיע למקום אביו של הילד (37), איש עסקים מהשרון. סודרי המבוהל נמלט לתוך המכולת, והאב נכנס אחריו. כפי שניתן לראות בסרטון ממצלמות האבטחה שמותקנות במקום, האב היכה אותו באגרופים ואף נגח בחוזקה בראשו. כאשר סודרי ניסה להימלט מאחורי הדלפק של הקופה, דלק אחריו האב והמשיך להכותו בלי להרפות, וזאת למרות ניסיונות רבים מצד המוכר במכולת לעצור אותו ולהרגיע אותו. לאחר שסיים לבצע את זממו, ברח האב מן המקום.
"למרות המילים הפוגעניות, אח שלי לא הרים יד על הילד, בסך הכול אמר לו להתרחק", סיפרה ליאורה, אחותו של צביקה, לאתר "שווים". "צביקה הוא ילד מקסים, כולם אוהבים אותו בכפר סבא. לא יכול להיות שישנה התנהגות כזאת בחברה שלנו, שאנשים מרשים לעצמם להתנהג באלימות לחסרי ישע. מאז המקרה אנחנו כבר יומיים רק עוטפים ומחזקים אותו, הוא מפחד מאוד. למרות כל הכאבים החמורים שיש לו בגוף והמכות היבשות, צריך להגיד ברוך השם שזה נגמר ככה ולא יותר גרוע".
ממשטרת ישראל עדכנו כי במוצאי שבת נעצר החשוד בתקיפה והובא לחקירה במשטרה. אתמול (ראשון) עדכנו כי החשוד בתקיפה נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים.