משה דץ עלה אמש (שני) להופיע בפעם הראשונה מאז שבנו הבכור עומר הלך לעולמו במפתיע בחודש שעבר. דץ השתתף במופע "שירים שנשארים" שהתקיים בכפר סבא לצד דורית ראובני, סקסטה, עוזי פוקס, שרי, שימי תבורי ואומנים נוספים.
2 צפייה בגלריה
עומר ז"ל ואביו משה דץ
עומר ז"ל ואביו משה דץ
עומר ז"ל ואביו משה דץ
(צילומים: דנה קופל, מוניק בן מלך)
"האמת היא שלהחליט להופיע באמצע שהבן שלך נפטר במפתיע, כל כך מפתיע, הנסיך של חיינו, זה היה נראה לי לא הגיוני," אמר דץ, "מצד שני, כולנו עוברים דברים לא הגיוניים".

2 צפייה בגלריה
עומר ז"ל ואביו משה דץ
עומר ז"ל ואביו משה דץ
עומר ז"ל ואביו משה דץ
(צילום: דנה קופל)

הסופרת, סמדר שיר: "שירים שנשארים - הוא שמו של מופע מוזיקלי חדש. אמש (שני) הוא עלה בפעם השנייה בחייו, בהיכל התרבות בכפר סבא והקהל הריע ומחא לתותחי התרבות הישראלית ששרים, לחוד וגם קצת ביחד, את השירים שמסוגלים להאיר את הפינות הכי חשוכות בנשמה. כל גופי פירפר והסתחרר כששרי הרימה את הסכך עם "דם חם" ועוזי פוקס הקפיץ את הרצפה עם "תחתונים וגופיות". דווקא השיר הזה הטיס אותי בטיל למלחמת יום כיפור, הקישור נתקע לי בראש חזק, ועד ששימי תבורי הבטיח שאם זה ייגמר נגמור את זה יפה הבנתי למה. מלחמת יום כיפור היתה פרומו לשואה הנוכחית? אפשר לעצור את הסרט? להדליק את האור?


"יש לי מלא דברים טובים להגיד על המופע "שירים שנשארים", וסליחה מראש על שלא אנקוב בשמות כל הכוכבים, אבל אמש זה היה הערב של דץ.

קראו גם:

"זה לא פשוט לעלות לבמה שבועיים אחרי, כשהפצע כל כך טרי, שותת דם. זה לא פשוט לחשוף את עצמך לעיני כל המדינה. כן, זה מה שקרה. חמש דקות אחרי שדץ אמר "זה נראה לא הגיוני, אבל נעשה הכל כדי להתנחם יחד" הועלה הסרטון לרשת (כנראה על ידי מישהו שישב באולם) ומאז, כל האתרים משתפים אותו בשקיקה.
"דץ עלה לבמה לא מפני שההצגה חייבת להימשך, ולא רק מפני שהוא חתום על חוזה, ולא בגלל שיקולי פרנסה. יש אנשים שעבורם, לשיר זה לכאוב, לשיר זה לחבק, לשיר זה להתמודד. אני מכירה אנשים כאלה. אצלי זה לא לשיר, אלא לכתוב. ואצל אחרים זה לרקוד, לצייר או לנגן. כשהלב מרוסק הוא חייב להביע ולבטא".