שר החינוך יואב קיש הותקף ברשתות החברתיות לאחר שרקד עם תלמידי קריית אמית כפר בתיה בזירת הפיגוע ברעננה.
2 צפייה בגלריה
תלמידי אמית כפר בתיה רוקדים בזירת האירוע
תלמידי אמית כפר בתיה רוקדים בזירת האירוע
תלמידי אמית כפר בתיה רוקדים בזירת האירוע
(צילום: אמית כפר בתיה)
אתמול בבוקר (שלישי) יום לאחר הפיגוע ברעננה ערכו תלמידי קרית החינוך אמית כפר בתיה שחבריהם נפצעו בפיגוע, מעמד של ניגון, תפילה וחיזוק עם דגלי ישראל, פרקי תהילים ושירת התקווה סמוך למקום הפיגוע ברחוב אחוזה ברעננה. שר החינוך יואב קיש, ראש העיריה חיים ברוידא ומנכ"ל רשת אמית ד"ר אמנון אלדר הצטרפו לתלמידים במעמד תפילה מרגש לרפואת הפצועים.


אלא שפרסום המעמד זכה לתהודה רבה, וברשתות החברתיות היו כאלו שתקפו את השר במילים חריפות: "אתה נמצא בזירה שנרצחה בה אישה ויש שמונה עשר פצועים, מה קורה שם?", חלק מהגולשים אף הגיבו באומרם: "זה נקרא לרקוד על הדם". גם עיתונאים לקחו חלק בביקורת, וטענו כי שר החינוך הגיע "לתחתית של התחתית".
מנגד היו הרבה מגיבים שדווקא חיזקו את השר: "אף אחד לא שמח שאישה נרצחה ויש 19 פצועים. הם שמחים כי למרות אויבנו מבית ומחוץ, אנחנו עם של נצח. תפסיקו לחפש את הרע והמבדיל". גם האב השכול הרצל חג'ג' חיזק את השר וכתב, "יואב קיש מלך, והנוער המדהים מלכי המלכים".

2 צפייה בגלריה
שר החינוך יואב קיש
שר החינוך יואב קיש
שר החינוך יואב קיש
(צילום: אלכס קולומויסקי)

קיש הגיב כעבור שעות לביקורות נגדו, לא התנצל וכתב ברשת X: "אני לא מופתע מהנסיון להציג גם את הביקור שלי הבוקר ברעננה בצורה כזו מעוותת אבל למי שבכל זאת מעדיף את האמת - התלמידים שאיתם אני שר ורוקד הם תלמידי אמית 'כפר בתיה" ש-6 מחבריהם נפגעו בפיגוע אתמול ועדיין נמצאים בבתי החולים".

קראו גם:

עוד הוסיף, "אותם תלמידים שמחבלים מתועבים ניסו לגדוע את חייהם החליטו להגיע לזירת הפיגוע בשירה ובריקודים כדי להוסיף אור ולהרים את הרוח שכל כך חשובה להם. תלמידים יקרים אני מחזק אתכם ותומך בכם! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, אנחנו ננצח!".
הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה: "תלמידים שלנו עברו ארוע קשה. כולנו מתפללים לרפואת תלמידנו הפצוע קשה ולכלל הפצועים תלמידינו ביקשו לבוא למקום, לחזק ולהתחזק כדי להניף את הדגל ולומר לכל מבקשי נפשנו כי עם ישראל חי''.