תופעה מקוממת: בני נוער מהשרון במופעי ונדליזם לא ייאמנו באולמות הקולנוע. בסוף השבוע האחרון התפרעו בני נוער במהלך הקרנות סרטים בסינימה סיטי גלילות ובקניון ג'י בכפר סבא, השחיתו כסאות, הפריעו לצופים, שפכו פופקורן ובעיקר התפרעו: "איפה ההורים שלהם?".
1 צפייה בגלריה
ונדליזם באולם הקולנוע בקניון ג'י
ונדליזם באולם הקולנוע בקניון ג'י
ונדליזם באולם הקולנוע בקניון ג'י
(צילום: עדי גפני)
קראו גם >>>
עדי גפני שנכחה באחת ההקרנות כתבה פוסט ויראלי על שאירע לה בקניון ג'י: "חמישי, 19:30, הקרנת הסרט מיניונים בקניון G. שתי משפחות עם ילדים נכנסנו לאולם מלא בני נוער בתחושת חופש מוחלטת ואושר גדול בעיניים. כן. חופש גדול, זה כיף גדול. עד כאן, זה נשמע נורמלי.
"אז זהו שלא. עוד לפני שהסרט התחיל, עוד לפני שהפרסומות התחילו...
התחיל משהו אחר. ברדק טוטאלי. מהומה. מהצד זה נראה שילדים החל מגיל 13 ועד 17 איבדו שליטה לחלוטין, שכחו לגמריי מה מותר/כדאי/נכון לעשות ומה לא עושים במקום ציבורי.
"לצד הצרחות והצעקות, והשפה הבוטה להחריד, היו שעברו בהליכה על הכיסאות בין השורות, היו מלחמות פופקורן , היו מלחמות שתיה - כל זה המשיך גם בזמן שהחשיכו את האולם. כשהחל הסרט והבלאגאן המשיך, באולם הפסיקו את ההקרנה. נכנס הסדרן וביקש מכולם לשבת, להפסיק לשאוג ולכבד את המקום ואת האנשים הנוספים שיש באולם - התגובה לדבריו היה צחוק מתגלגל.
"בפעם השנייה שהסדרנים נכנסו והפסיקו את ההקרנה מפני שאי אפשר היה לראות/לשמוע - הגדילו ועשו חלק מהם וניסו לשפוך עליהם מיץ ופופקורן. וכך 4 פעמים הפסיקו את ההקרנה כדיי להרגיע את הרעש ואת ההתנהגויות המאוד לא הולמות. בסוף ההקרנה האולם נראה כמו חורבה. הורים לילדים שהיו שם - "תהנו מהתמונות" כך נראה וונדליזם. רוצים לדעת עוד? תסתכלו להם בטלפונים - רובם צילמו את מה שהיה והעלו לקבוצות הוואצאפ שלהם, לאינסטוש, לטיקטוק וכו'".
במקביל, בסינימה סיטי גלילות אירע מקרה דומה וכך תיאר וצילם רועי לאונר, שנכח בהקרנה המסויטת: "טעימה מחווית הצפייה שלנו ב Cinema City - סינמה סיטי גלילות. מיותר לציין שלא היה סדרן אחד לאורך כל ההקרנה. לראות ולא להאמין".