"אפס סבלנות": אתמול בערב (מוצ"ש) נעצר מועסק בבית חולים מאיר לאחר שסרטון שלו יחד עם מועסק נוסף, שניהם עובדי קבלן, שהועלה לרשתות החברתיות, הגיע לידי המשטרה ובו הם נצפים מקללים יהודים.
2 צפייה בגלריה
אחד מהעובדים שנעצר
אחד מהעובדים שנעצר
אחד מהעובדים שנעצר
(צילום: דוברות המשטרה)
עם הגעת הסרטון לידי הנהלת בית החולים הוגשה תלונה במשטרה. הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות גרר אחריו מאות תגובות נזעמות, בהם גם של צוותים רפואיים מהמגזר הערבי.

2 צפייה בגלריה
בית חולים מאיר
בית חולים מאיר
בית חולים מאיר
(צילום: יוגב עמרני)

כך או כך, בתוך שעות מאז הפצת הסרטון נעצר אחד מעובדי הקבלן. השר לבטחון פנים איתמר בן גביר הגיב למעצרו: "כל הכבוד לשוטרים שלנו שהגיעו לתומך הטרור והגזען תוך כמה שעות (זה שקילל יהודים ועובד בבית החולים מאיר). לפני שיעבור לעבוד בקופת חולים בטורקיה או רמאללה טוב שהוא בחקירה ומקווה שיוגש כתב אישום. זו המדיניות שלנו: אפס סבלנות למי שמזדהה עם הנאצים! ידע כל מסית כי משטרת ישראל תגיע אליו ותמצה איתו את הדין".

קראו גם:

מהמשטרה נמסר: "חוקרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר פרסום ברשתות החברתיות בגין התבטאות גזענית כלפי יהודים. השוטרים איתרו את החשוד המופיע בסרטון, תושב רהט בשנות העשרים לחייו אשר עבד עפ החשד כעובד קבלן בבית חולים ועצרו אותו לחקירה. בסיומה תבחן המשטּרה את הבּאתו לדיון בבימ"ש, בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לממצאי החקירה".
מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי ציין: "אני מברך על פעילות מהירה ונחושה לסגירת מעגל ולמעצר המעורבים! כפי שהבהרתי לא פעם מתחילת הלחימה, משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאע״ש".
מבית החולים מאיר בכפר סבא נמסר: "הסרטון הגיע לידי בית החולים כעת. מבדיקה ראשונית שערכנו מדובר בעובדי קבלן שהחלו עבודתם בבית החולים לפני יומיים בניקיון. נוכח הממצאים הפסקנו העסקתם מיידית כמו גם ברגעים אלו מגיש בית החולים תלונה במשטרה".