1 צפייה בגלריה
צילום: עיריית הוד השרון
צילום: עיריית הוד השרון
צילום: עיריית הוד השרון
50 אדריכלים מרחבי הארץ הגיעו בשבוע שעבר לפארק הוד השרון, לסיור במסגרת כנס בן שלושה ימים של האיגוד הישראלי לאדריכלי נוף. במסגרת הכנס הוצע למשתתפים לצאת לסיור בפארקים ייחודים ברחבי הארץ, ותוך מספר דקות התמלאה מכסת הנוכחות של המעוניינים להשתתף בסיור בהוד השרון.
את האדריכלים אירח אדריכל הפארק- ארז לוטן, אשר סיפר לנוכחים על הפארק האקולוגי הגדול במדינה הנבנה בימים אלו בהוד השרון. הפארק אשר עתיד בסיומו להשתרע על פני כ-1400 דונמים ולהוות את הריאה הירוקה הגדולה ביותר באזור השרון רבתי, כולל כבר היום את האגם האקולוגי הייחודי הגדול במדינה הניצב במרכזו של הפארק בשטח של כ- 30 דונמים, לוטן סיפר הודות המים המושבים המוזרמים בנחל המגיעים לאגם, מטופלים בשני האגנים הירוקים של העיר, וכבר כיום פועלים כמוקד טיהור מים ולמידה סביבתית.
בתושבי העיר הוד השרון ואורחיהם מוזמנים גם כן להכיר מקרוב את הפארק הייחודי במסגרת צעדת הוד השרון לציון 31 לנפילתו בשבי של הנווט רון ארד, תושב העיר ובסימן ושבו בנים לגבולם- קריאה להשבתם של השבויים והנעדרים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו. הצעדה אשר תתקיים ביום שבת 18.11 בשעה 7:30 תצא מפארק 4 עונות ותעבור השנה לראשונה במתחם פארק הוד השרון