2 צפייה בגלריה
צאלי שני ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
צאלי שני ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
צאלי שני ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
צאלי שני ז"ל, אב לחמש בנות מראש העין, נהרג ביום שבת כשרכב על אופניים עם חבריו ביער ניר משה ליד נתיבות. בני משפחתו וחבריו ההמומים מספרים על אדם יקר, איש טוב לב שמשפחתו והאופניים עשו אותו מאושר.
צאלי אהב מאוד לרכב על אופניו ברחבי הארץ. בצפון, בדרום וגם בשדות באזור הוד השרון, פתח תקוה והסביבה.
המקרה אירע בשבת בסביבות עשר בבוקר, כאשר צוותי מד"א הועזקו ליער ניר משה. "עקב תנאי השטח הגענו למקום באמבולנס שטח מיוחד", סיפר חובש בכיר במד"א אניס אבו דעבס. "הרוכב היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ורוכבים נוספים שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מד"א. המשכנו בביצוע ההחייאה מתקדמת שכללה הנשמה, תרופות ועיסויים אבל הפציעה שלו היתה קשה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
צאלי היה נהג ותיק בחברת דן, על הקו שנוסע מפתח תקוה לתל אביב. נוסעים רבים הכירו אותו והוא היה אהוד על עמיתיו הנהגים.
"אנחנו בטרגדיה ולא מעכלים עדיין", אומרת חברת המשפחה הטובה ליליאנה טביב. "צאלי בן אדם מיוחד, היתה לו אהבה לאופניים. זו היתה האהבה השנייה שלו אחרי חמש הבנות שלו ואשתו. הוא יצא למירוץ פשוט וקל. היה מאושר עם החבר'ה שלו מדן. יש לו חבורה".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה שבה נהרג צאלי שני ז"ל. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה שבה נהרג צאלי שני ז"ל. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה שבה נהרג צאלי שני ז"ל. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מה סיפרו לך שקרה שם?
"הוא היה ברכיבה עם החבר'ה שלו מדן ואז התהפכו האופניים, הוא נפל על הראש למרות שהיה עם קסדה. משום מה, לא יודעים עוד למה, הוא נפל ממש על הראש. הבנתי שהקסדה נסדקה. על המקום הוא הלך. החברים ניסו להחיות אותו עד שמד"א הגיעו אבל לא זה לא עזר. לא יודעים מה בדיוק גרם לנפילה. היו מהמורות כאלה, אבל הבנתי שזה משהו לא מאוד גבוה". הוא היה אדם בריא לחלוטין. אהב את החיים, דאג מאוד לבריאות שלו".
מה תוכלי לספר עליו?
"יש לו חמש בנות. הגדולה נשואה עם שלושה ילדים והקטנה בכיתה י', היא מנגנת בתזמורת ראש העין. לא ייאמן איך בן אדם יוצא לטיול ולא חוזר. זה נגמר בשנייה והוא היה מאושר עם חיוך. הוא היה אבא מאוד גאה ושמר עליהן. הוא ואשתו רחלי נשואים 28 שנה. הוא היה בן אדם עם לב ענק, רצה תמיד לעזור, ישר, עם שמחת חיים".
איך נוצרה ההיכרות המעמיקה ביניכם?
"הוא גר בשכונת דניה בראש העין מאז 1997. היינו שכנים והפכנו להיות כמו משפחה. בגלל שאני בת יחידה, אשתו רחלי היתה כמו אחותי והוא כמו גיסי".
חבר מועצת העיר ותושב השכונה, אלכס קפלנוביץ, מסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה היקרה. מדובר בטרגדיה קשה ונסייע למשפחה בכל מה שתצטרך".
הלווייה של צאלי שני ז"ל נערכה ביום ראשון בשעה 16:00 בבית העלמין בראש העין. המשפחה יושבת שבעה ברחוב כינור 2 בראש העין בין השעות 9:00-13:00 ובין השעות 16:00-21:00.
יהי זכרו ברוך.