תורים משתרכים, פנים מאדימות וכן, גם ריח לא משהו. בני אדם לא אוהבים את המילה תור. מספיק שנאמר אותה בקול רם, כדי שאסוציאציות לא מבורכות יעלו למחשבה. לכן, הבשורות המקוונות של עיריית הוד השרון לאחרונה, כמו גם זו שתובא להלן, ללא ספק מעלות חיוך בקרב תושבים.
1 צפייה בגלריה
ביקש שיחת טלפון. צילום: shutterstock
ביקש שיחת טלפון. צילום: shutterstock
ביקש שיחת טלפון. צילום: shutterstock
מהעירייה נמסר שבמסגרת השירותים המקוונים החדשים שהתווספו לשירותים הדיגיטליים הניתנים באתר העירייה, נחנך בשבועות האחרונים מאגר מידע וכן טפסים עבור בעלי עסקים הפועלים או שואפים לפעול בעיר. לדברי העירייה, המערכת תאפשר קיצור הליכי הרישוי וכן תאפשר שימוש יעיל ונוח לעדכונם של בעלי העסקים בנושאים השונים. בין השאר, ייתאפשר לשלם באתר העירוני את אגרת הרישוי וכן את אגרת השילוט באתר העירייה.
מעיריית הוד השרון נמסר כי "המערכת העירונית מרכזת עבור בעלי העסקים את מגוון הנתונים והמידעים הנדרשים עבורם וזאת על מנת לאפשר להם קיצור זמני המתנה טלפוניים ופרונטליים וייעול הליכי העבודה מול גורמי העירייה השונים.
"כל זאת תוך שהיא מאפשרת לכל בעל עסק לעשות שימוש במערכת בנוחות, מכל מקום ובכל שעה ומעתה ניתן לבצע תשלום אגרת רישוי עסקים ותשלום אגרת שילוט דרך אתר העירייה בדרך קלה, מהירה ויעילה".
למעבר לאתר העירייה לחצו כאן.