את העובדה שהליכוד אינה המפלגה הפופולארית ביותר בהוד השרון, כולנו מכירים. ועם זאת, ועל אף ההישג בבחירות הכלליות אחרונות מבחינת המפלגה כשעלתה מ-12 אחוזים בלבד ב-2015, לקצת יותר מ-20 אחוז בבחירות הנוכחיות, נוסעים ברחבי הכביש הראשי בשבוע האחרון, התקשו לפספס את העובדה שלשלטי הבחירות של המפלגה נוספה מדבקה מכוערת.
1 צפייה בגלריה
אחד משלטי החוצות שנשאו את המדבקה | צילום: אריאל ימיני
אחד משלטי החוצות שנשאו את המדבקה | צילום: אריאל ימיני
אחד משלטי החוצות שנשאו את המדבקה | צילום: אריאל ימיני
לפחות בשני מקרים בדרך רמתיים (בין רחוב הגיבור לז'בוטינסקי לכיוון דרום, ובין הצמתים של נווה נאמן לכיוון צפון), הודבקה לדמותו של נתניהו מדבקה צהובה המכנה אותו "הגנב". השלטים שהתנוססו בחוצות העיר במשך שבוע, עוררו את תשומת ליבם של לא מעט תושבים.
"אני חושב שזה לא במקום", אמר ח', תושב הוד השרון, "והייתי מצפה שייפעלו כדי להוריד כזו מדבקה בזמן אמת, ולא באיחור של שבוע", סיכם.
ארנון אברמוב, חבר מועצת העיר ויו"ר סניף הליכוד בהוד השרון, אמר לאור המקרים: "אנשים לא יודעים לקבל הפסד, נולדו עם השלטון ביד. וכשאין מה להגיד, אז משמיצים, ומסיתים, ומגדפים, מצד שמאל לצד ימין, הכל מותר. הם קוראים לזה חופש הביטוי (הכוונה בציניות, א.י)".
כן, אבל זה הלך לשני הכיוונים, לא?
"כן, גם הימין נגרר אחרי פרובוקציות מיותרות לגמרי. אין ספק שגם הימין נגרר לזה".
אז יהיה טוב ב-4 השנים הקרובות?
"אני משוכנע בזה. אני עבדתי קשה מאוד בשביל זה ואני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו הגענו בהוד השרון ל-20 אחוז תמיכה בליכוד. בפעם הקודמת היינו רק 12 אחוז. זו עליה דרמטית. ברגע שראיתי שהליכוד נמצא על 20 אחוז בהוד השרון, ידעתי שנתניהו ינצח. זה הפך להיות ודאי".
מחברת מבט ראשון, ששלטי החוצות נמצאים ברשותה, נמסר כי לפחות אחד מהשלטים כבר הוחלף.