1 צפייה בגלריה
צילום ארכיון: עידו ארז
צילום ארכיון: עידו ארז
צילום ארכיון: עידו ארז
לקראת ל"ג בעומר שחל בשבוע הבא פירסמה עיריית הוד השרון את רשימת המגרשים המותרים להדלקת מדורות. הדלקת מדורות תותר אך ורק בין התאריכים 23-21.5 במגרשים הבאים:
בחלק המזרחי:
מגרש מול בית הספר בגין בשכונת 1200 במקביל לרחוב הפרחים
מגרש ברחוב מצדה פינת אסירי ציון
מגרש ברחוב ששת הימים פינת המתנחלים
בחלק המערבי:
רחוב המחתרות בצמוד למגרש הכדורגל ברחבת החניה
שכונת גרינברג רחוב אם הקבוצות לכיוון סמטת הירק
מגרש מזרחית לבית הספר רבין
רחוב המדרגות פינת המייסדים
בעיריית הוד השרון מציינים כי הדלקת מדורות רבות ברחבי העיר פוגעת באיכות הסביבה ומביאה לזיהום האוויר והקרקע. לכן, מבקשים בעירייה, לצמצם את מספר המדורות, ולנסות לייצר מספר מדורות מאוחדות לשכבות שלמות, מספר גני ילדים רב וכיתות, כדי לייצר מדורה משותפת ככל שניתן.
בעירייה מדגישים כי לא תותר הדלקת מדורות בסמוך לבתים. עם זאת, במקרה שיש בקשות חריגות ניתן לפנות מראש לפיקוח העירוני בטלפון 097759944. יש לציין שבטיחות המדורה וכיבויה הן באחריות מדליקה בלבד.
בין ההמלצות למדליקים מציינים בעירייה: שימו לב שהמדורה אינה ממוקמת מתחת לחוטי חשמל. הימנעו מהשלכה חומרים מסוכנים למדורה כפלסטיק, רהיטי עץ צבוע, צמיגים, פחיות למיניהם, ולמעשה כל מה שעלול לפגוע בסביבה או בסובבים. הדליקו אש רק עם ענפים ועלים יבשים, אין לכרות עצים. הימנעו משימוש בכלים חד פעמיים. הימנעו מאכילת אוכל שרוף ומפויח, בחרו באוכל בריא והשאירו את המקום נקי.
מספרי חירום: מוקד עירוני 108, מד"א 101 ,משטרה: 100, כיבוי אש: 102, איחוד הצלה: 1221, נפגעי/ות תקיפה מינית: 1203, ער"ן – עזרה נפשית ראשונית 1201.