ראש עיריית הוד השרון ממשיך בעיצוב מחדש של המוסדות העירוניים בהתאם למדיניותו ולהשקפתו אשר קיבלה את המנדט על ידי רוב מכריע של הציבור בהוד השרון.
1 צפייה בגלריה
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
כפועל יוצא ובהמשך למדינות זו פוטר מנהל בית הספר לכדורגל המוצלח אסי דומב, שחקן העבר, שניהל את בית הספר לכדורגל בשנים האחרונות וכן את ליגת הנוער והוביל אותם להישגים רבים, בהם שתי אליפויות היסטוריות.
בית הספר לכדורגל וכן ליגת הנוער העירונית נמצאים תחת סמכותה של חברת מוסדות - החברה לקידם החינוך והתרבות בהוד השרון הפועל גם במישורים אלו המוגדרים כחינוך "בלתי פורמאלי".
במסגרת זו, ובהמשך לשינויים מבניים, החליטה העירייה בראשותו של אמיר כוכבי לפטר את דומב, ומסתבר שהורים רבים אשר פנו למערכת "מיינט הוד השרון" לא אהבו זאת בלשון המעטה.
תלונות רבות התקבלו לאחרונה במערכת שהמכנה המשותף שלהם הוא אכזבה רבה מפיטוריו של דומב: "אין שום סיבה לפטר אדם מקצועי שמועיל לעיר ולילדים רק בגלל שנבחר ראש עיר חדש", אמר השבוע הורה לאחד מהתלמידים בבית הספר לכדורגל בניהולו של דומב, "לא כל מה שהיה בהוד השרון היה רע ונורא, לא צריך להחריב עולם ישן על חשבון עולם חדש - ודומב הוא דוגמה מנובהקת לכך".
"אני הצבעתי לאמיר כוכבי", אמרה אמא נוספת, "ואני באמת מאמינה בו, אבל ההתנהלות הזו שאני רואה כבר לא מוצאת חן בעיניי. יש כמה דברים שכן עבדו בהוד השרון, כמו בית הספר לכדורגל. אני לא מבינה כל כך בספורט, אבל כשאני רואה את הילד שלי והחברים שלו מדברים שהם לא רוצים להמשיך אם אסי (דומב א.א ) לא יהיה שם, וכשאני שומעת שמדובר באיש שהביא להישגים רבים, אז אני פשוט לא מבינה את ההתנהלות".
חלק מההורים טענו כי הם לא מתכוונים לרשום את ילדיהם בשנה הבאה לבית הספר לכדורגל בגלל פיטוריו של דומב: "מי שקובע בעניינים האלו", אמרו ההורים בשיחה עם מיינט הוד השרון, "הם הילדים שלנו. אנחנו לא מתכוונים לשלוח ילדים לחוג שהם לא רוצים להיות בו".
מבירור שערכנו עם חברת מוסדות עולה כי הרישום לקראת השנה הבאה עומד כרגע על אחוזים מאוד נמוכים, אך יש לסייג ולומר כי עדיין מדובר בזמן יחסית מוקדם לרישום, ולא ברור מה תהיה ההשפעה של פיטוריו של דומב על הרישום בהמשך אם בכלל.
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "העירייה באמצעות החברה לקידום החינוך והתרבות פועלת לחיזוק הכדורגל בעיר כפעילות חינוך בלתי פורמאלי. בין היתר, הוחלט לערוך שינויים מבניים ומקצועיים אשר יסייעו למקסם את הפוטנציאל העירוני. אנו מודים לאסי על עשייתו ומאחלים לו הצלחה מרובה בהמשך דרכו".