הסרטון והסערה: בסרטון שפרסם תושב הוד השרון ישראל (שרוליק) הירש וזכה למאות אלפי צפיות ולאלפי שיתופים והסעיר את הרשת, תיאר הירש תקיפה מילולית חריפה שאירעה לדבריו בקניון שרונים ביום שישי האחרון עת תושבת העיר ניסתה לדרוס אותו, הוציאה לו אצבע משולשת וקראה לו 'משתמט' זאת למרות שהוא קצין ששירת בחטיבת הצנחנים בשירות צבאי מלא ועושה מילואים.
2 צפייה בגלריה
צילום: מתוך הסרטון
צילום: מתוך הסרטון
צילום: מתוך הסרטון
הירש סיפר על אשר אירע: "כזה דבר עוד לא קרה לי, כנראה בגלל שאני לבוש כחרדי, מישהי הרשתה לעצמה כמעט להיכנס בי עם הרכב ולצעוק לי 'ימשתמט לך מהמדינה שלנו'. אני שירתתי בצבא שירות מלא. חבל שמגיעים למקרים כאלה בגלל הסתה פרועה של גורמים כאלו ואחרים לקראת הבחירות. עם ישראל באו נעצור את זה כאן לפני שנגיע למקומות יותר גרועים. כואב לי הלה שזה מה שאני אמור לחוות כאן במדינת ישראל.
כאמור, הירש התגייס לחטיבת הצנחנים שם כאמור שירת שרות מלא וכיום הוא קצין במילואים בסיירת חרוב. בנוסף הוא מתמחה במשפטים לקראת בחינות הסמכה של לשכת עורכי הדין.
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
אבל נתונים אלו לא הפריעו לחלק מתושבי העיר להמשיך ולתקוף אותו ואת החרדים ברשתות החברתית ובפורום אביב של הוד השרון ואף פקפקו באותנטיות של האירוע.
מנהל פורום אביב, אשר קלוו, יצא להגנתו של הירש בתגובה לפוסט בו הועלה הסרטון וכתב: "אחרי שקראתי חלק מהתגובות בפורום, שחלקן הופכות את הקערה על פיה, ובוחרות לפקפק באמינות המצולם (רק כי הוא חובש רחמנא ליצלן כיפה), אני, חילוני מובהק, שעשה שירות סדיר ונפצע במהלכו ולמרות זאת המשיך לשרת במילואים, שלא שומר שבת, שמערבב בשר וחלב, שחושב שמרבית החרדים הם פרזיטים אפילו, יו"ר הנהגת הורים בבתי ספר (ממלכתיים) בעיר כבר מספר שנים, בז לכל השנאה והאובססיה שלכם, העוסקת כל יום וכל היום בשנאה ופלגנות בתוכנו.
"לא תעזו חלילה לבקר בני מיעוטים למשל על מנהגיהם, או לבושם כי מיד תואשמו בגזענות (ובצדק). אתם תפקפקו באמיתות דברים שחובש כיפה מספר, אבל תאמינו בקלות לדברים אולי מפוברקים העוסקים באירוע שלכאורה אירע ע"י חובשי כיפה. כנראה קל לשנוא יותר את מי שקרוב אלינו, אבל דחילק, תעסקו באהבת חינם ולא שנאה כל הזמן. תחיו את החיים שלכם. אם אני כחילוני לא פחות מכם, לא מרגיש שמישהו מפריע לי כאן בעיר, איך זה מפריע לכם? האובססיה אולי? יש לכם חלק גדול מאוד בשיח רווי השנאה של היום. נמאס".