לאחר שערכה עיריית הוד השרון שני מפגשים להורים, במסגרתם הוזמנו להיכרות וחשיפה עם גני הילדים העירוניים, ולאחר שהשבוע היו אמורים להתקים עוד שני מפגשים כאלו ביום שלישי (27/8) וביום חמישי (29/8) הודיעו הגננות להורי הילדים כי פגישות אלו מבוטלות.
2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
עם קבלת ההודעה פנו מסר הורים ל"מיינט הוד השרון", בטענה כי ביטול המפגשים הללו הוא "אכזבה גדולה", מבחינתם. "יש במפגשים האלו ערך מוסף רב", הוסיפו ההורים, "בעיקר על רקע כל החדשות הנוראיות שאנו שומעים בגני הילדים, ומפגשים אלו נועדו להכיר את הגנים ואת המעטפת החינוכית וכן, גם להרגיע אותנו. באמת חבל".
הרקע לביטול הוא החלטת הסתדרות המורים והגננות שלא לפתוח את השנה עד שיושג הסכם שכר עם ההורים. בכנס שאותו פרסמנו בשבוע שעבר, ציינה יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים,כי "שנת הלימודים לא תיפתח אם לא יטופלו בה הנושאים הבוערים הנמצאים על סדר היום. בהם פנסיה וימי מחלה למורים. המדינה הפקירה את עובדי ההוראה. פקידי האוצר לא אומרים את האמת שנים רבות לארגוני המורים".
2 צפייה בגלריה
צילום: מסך
צילום: מסך
צילום: מסך
כך או כך, ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי התייחס בפוסט השבועי שלו ביום שישי האחרון לנושא וכתב: "אגף החינוך ממשיך בהערכות הפדגוגית לקראת תחילת שנת הלימודים. בשלושה ימים האחרונים אנחנו פועלים למצוא פיתרון להחלטת הסתדרות המורים למנוע את ימי ההיערכות. מאחר ומדובר על עובדות ועובדי משרד החינוך, יש בכך קושי, אך עוד לא הרמנו ידיים".