הדואר לא בא היום, וכנראה גם לא מחר: תושבי הוד השרון מתלוננים על עיכוב ותקלות שונות בחלוקת הדואר ומסירתו בהוד השרון.
בפוסט שהועלה ב"פורום אביב למען התושבים" הוצפה הבעיה וגררה אחריה מאות תגובות של תושבים, חלקן ממש קשות, אשר סובלים מהבעיה.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: ירון ברנר
צילום המחשה: ירון ברנר
צילום המחשה: ירון ברנר
לטענת חלק מהתושבים, יש בעיה בסיסית בדואר ישראל בכל הקשור לעיר: "זה כולל סניפים לא מספיקים, או סניפים שעובדים בשעות קבלה מצומצמות, ונגמר בעיכוב משמעותי בחלוקת דברי דואר, וזה לא רק חבילות אלא אפילו מכתבים פשוטים".
תושבים נוספים התלוננו גם על טרטור וחוסר סנכרון בין הסניפים: "מודיעים לנו על קבלת דואר בסניף אחד, ומסתבר שהוא בכלל בסניף השני. יש כאלו שעברו כבר שלושה סניפים כדי למצוא חבילה שנשלחה להם".
התלונות של התושבים הן בחתך רוחבי של כל חלקי העיר, ואינם, כך על פי הנראה, בעיה נקודתית של סניף מסויים.
"כנראה שבדואר ישראל לא סופרים את הוד השרון", סיכם אחד התושבים, "אי אפשר להסביר את הכאוס הזה. התעניינתי בערים שכנות לנו, והדבר לא חמור כמו כאן. זה משהו שחייבים לפתור ומהר".
כזכור, בחודש יולי השנה עקב תלונות תושבים בנושא שירותי הדואר פרסם ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי את התייחסותו לנושא וטען כי הוא "קיים דיון עם מנהלי החטיבות של דואר ישראל על המשך הפעילות של הדואר בהוד השרון. לדבריו, "יצרנו ציר מקצועי משותף שיתכנן מחדש את הצרכים והשימושים הנדרשים בעיר. בקרוב יתחיל לפעול זכיין חדש במגדיאל והסניף ישופץ וסוכם על הקמת צוות למציאת פתרונות לשכונת נוה נאמן (למגורים ולאזור התעסוקה)".
מדואר ישראל נמסר: "אנו מודעים לעומסים הקיימים בחלוקת דברי הדואר והחבילות בהוד השרון הנובעים מגידול בכמויות בתקופה זו שאחרי החגים ופועלים בהתמדה לשיפור השירות בעיר"