רני פרידמן מהוד השרון, בעל חברת MyFirstApp, פיתח אפליקציה שהיא מעין מדריך טיולים עולמי לילדים, בשפה ובויזואליות המתאימים להם.
2 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
צילומים: פרטי
לדבריו, "עד היום, אין באף פלטפורמה, אפליקצייה המאפשרת לילדים קטנים ללמוד על ערים שונות בעולם בצורה אינטראקטיבית וחוויתית, ומנקודת מבטם הייחודית של הילדים".
בחברה שבניהולו מפתחים אפליקצייה אחת (אפליקציית אם), אשר תראה את מפת העולם, ואת כל המדינות, בתפריט ראשי, ולאחר בחירת המדינה, ניתן יהיה להיכנס לעיר המבוקשת.
למה זה טוב?
"נסו לדמיין שאתם לקראת טיסה משפחתית, עם ילדיכם הקטנים לעיר כלשהי בעולם (לדוגמא: לונדון, פריז, אמסטרדם, ניו יורק), ואתם רוצים לתת לילדכם לטעום, ולחוות קצת מהעיר אליה אתם מתכוננים להגיע, בדרך חינוכית וחוויתית. האפליקצייה למעשה מלווה את הילד בשלב ההכנה לטיול משפחתי, מעצימה את החוויה בזמן הטיול, ומספקת הזדמנות וירטואלית מצויינת לחזור למקום הטיול ולהנות מתיעוד וזכרונות".
2 צפייה בגלריה
צילום: מסך
צילום: מסך
צילום: מסך
קהל היעד של האפליקציה הוא ילדים בגילאי 3-10, מכל העולם, והאפליקצייה תכלול מסך שבו יופיעו שלוש שכבות גיל, כדי שכבר מרגע הכניסה, האפליקצייה תזהה את גיל הילד, ותתאים לו את המידע בהתאם (למשל קוראים ולא קוראים).
התוכן שתכלול כל אפליקצייה יהיה מורכב משני חלקים עיקריים: 1. תוכן ספציפי לכל עיר ועיר (אתרים מפורסמים, אנשים, אוכל אוטנטי, תחבורה וכו..). 2. תוכן כללי המלמד על החיים בעיר (חציית כביש בבטחה במעבר חצייה ובאור ירוק, מיחזור זבל, עזרה לזולת, פתרון בעיות ועוד..).
כעת, בשביל השלב הראשוני, החליט פרידמן לצאת בקמפין מימון המוני כדי ליצור את שלוש הערים הראשונות בסדרה, חק מהמשתתפים במימון יזכו למנוי חודשי של האפליקציה.
להשתתפות בקמפיין לחצו כאן.