הכירו את אריה חניה המורה לחינוך גופני הוותיק בישראל. בגיל 66 אריה חניה מורה ורכז חינוך גופני, נשוי לכוכבה ואבא לשניים, פותח את שנתו ה-40 כמאמן נבחרות הספורט ורכז ביטחון ובטיחות בבית ספר תיכון שש שנתי עמי אסף במועצה האזורית דרום השרון, לאחר שגידל ואימן אלפי תלמידים: "אני מרגיש בן 24".
2 צפייה בגלריה
אריה חניה. אבא לאלפי תלמידים
אריה חניה. אבא לאלפי תלמידים
אריה חניה. אבא לאלפי תלמידים
(צילום: ערן אבידור)
חניה, התרגש השבוע עם פתיחת שנת הלימודים, כאילו זה היה יומו הראשון: "אני בן 66 אבל טוען כל השנים שאני בן 24. אני אבא לשני ילדים ביולוגיים, ואב מנטלי לאלפי תלמידים ותלמידות בוגרי בית חינוך עמי אסף. כנער למדתי במגמה תורנית בתיכון בנתניה ובנוסף עסקתי בסוגי ספורט שונים- כדורגל, כדורסל וקליעה למטרה אולימפית. כבן למשפחה מסורתית מעולי תוניס, בבית כיוונו אותי בצעירותי להיות רב או רועה צאן. אני חלמתי להיות רב חובל או פיראט, אבל זה לא יצא ועברתי להגשים חלום אחר- לעסוק בחינוך וספורט לשארית חיי.

2 צפייה בגלריה
אריה חניה בצעירותו
אריה חניה בצעירותו
אריה חניה בצעירותו
(צילום: פרטי)

"הגעתי לעמי אסף באלף הקודם כסטודנט לחינוך גופני ממכללת וינגייט ומאז החלטתי שזה הבית שלי. לא אשכח את היום שבו מנהל ביה"ס שקיבל אותי לעבודה, גדעון בנימיני ז"ל, אמר לי במשרדו: "היום אתה מתחיל ואני מבטיח שאם תלך בדרך שלך, תטביע חותם משמעותי בהיסטוריה של עמי אסף.
קראו גם:
"עוד מעט אני סוגר 40 שנה בביה"ס והתוכנית שלי היא להמשיך לפחות עד גיל 70. בביה"ס יש מורים שהיו תלמידים שלי והיום הם קולגות שלי. גם ראש המועצה הייתה תלמידה שלי, ואימנתי אותה בנבחרת הקטרגל. יש לי עוד תוכניות: לסיים את הקמת חדר הכושר בביה"ס, לפתוח מועדון כדור עף חופים ועוד.
"הייחוד שבו אני רואה את תפקידי בעמי אסף הוא הרגע שבו אני נוטע בתלמידיי את ההרגשה שאני כאן בשבילכם, גם היום וגם בעתיד. תמיד אני אהיה בשבילם".