רשת כללית רפואה משלימה מרחיבה את פעילותה ופותחת שלוחה חדשה בכתובת סוקולוב 46 הוד השרון. הטיפולים שיינתנו בשלוחה יהיו דיקור סיני ושיאצו ובהמשך מתוכננים טיפולים נוספים. השלוחה תשויך למרפאת כפר סבא הירוקה בכללית ותנוהל על ידי גבריאלה גולד, המנהלת האדמיניסטרטיבית של השלוחה החדשה בהוד השרון.
2 צפייה בגלריה
שלוחה חדשה של הכללית בהוד השרון
שלוחה חדשה של הכללית בהוד השרון
שלוחה חדשה של הכללית בהוד השרון
(צילום: רוני סופר)
שיאצו היא טכניקת טיפול יפנית מבוקשת ביותר המתבססת על תורת הרפואה הסינית בשילוב טכניקות מערביות. פירוש המילה "שיאצו" הוא "לחץ של אצבע" (שי=אצבע, אצו=לחץ). הטיפול מתבסס על הידע של הרפואה הסינית המטפלת בתנועה של אנרגיית החיים ה"צ'י" הזורמת לאורך הערוצים ייעודיים בגוף (מרידיאנים). השיאצו עובד על המרידיאנים בעזרת לחיצות ומתיחות וכך יכול לסייע לבעיות שלד ושרירים, כאבים מסוגים שונים בעיות מחזור ועוד.

2 צפייה בגלריה
טיפולי שיאצו
טיפולי שיאצו
טיפולי שיאצו
(צילום: שאטרסטוק)

דיקור סיני הוא טיפול עתיק אך פופולרי מאוד גם בימינו שיכול לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. המטפלים בדיקור מציעים טיפול מותאם אישי בראייה הוליסטית כדרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה נפתחים בפגישה עם רופא, המאבחן את המטופל ומתאים עבורו את תוכנית הטיפולים באופן אישי.

קראו גם:

ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו, בכללית רפואה משלימה, שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית ולפתוח שלוחות נוספות ברחבי הארץ, שייתנו מענה לביקוש ההולך וגובר לטיפולי הרפואה המשלימה. השלוחה החדשה ברמלה תאפשר לקהל המטופלים לקבל סיוע במגוון רחב של בעיות רפואיות כמה שיותר קרוב לבית".